هتل مرکیور استانبول | mercure Hotel istanbul

angle-left
angle-right
رستوران آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی کافی شاپ فضای باز ماساژ اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته کافه بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
باشگاه بدنسازی
آدرس: Omer Avni Mah. Inonu Caddesi No:42 Gumussuyu, Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey
توضیحات:

با فاصله 10 دقیقه پیاده روی از میدان تکسیم و خیابان استقلال، هتل مرکیور استانبول Mercure با اتاق های عایق صدا و رستوران منو باز و یک بار، آماده میزبانی از مسافران تور استانبول می باشد. 

اینترنت رایگان و پذیرش 24 ساعته در هتل Mercure در نظر گرفته شده است. تنها با 10 دقیقه پیاده روی از هتل می توانید به کاخ دلما باغچه برسید که سالانه گردشگران بسیاری را برای بازدید به سمت خود می کشاند. اتاق های تهویه مطبوع و مدرن هتل مرکیور، با امکاناتی همچون تلویزیون صفحه تخت، تلفن، کتری برقی، صندوق امانات و مینی بار تجهیز شده اند. حمام اختصاصی درون اتاق ها با وان و دوش مجزا تجهیز شده اند و دارای سشوار نیز می باشند. 

هتل Mercure یک تراس بار دارد که که میهمانان می توانند انواع نوشیدنی و اسنک ها را با منظره ای از تنگه بسفروس، نوش جان کنند. خشکشویی و تجهیزات اتو نیز از دیگر امکانات هتل می باشند. با 5 دقیقه پیاده روی از هتل می توانید به ایستگاه تراموا Kabatas برسید، همچنین هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک 21 کیلومتر فاصله دارد. همکاران ما درراه و رسم سفر با مشاوره رایگان این امکان را به شما می دهند تا بتوانید بهترین هتل را برای اقامتتان انتخاب کنید.