هتل بلوبی بلک استون دبی | bluebay black stone Hotel dubai

دبی
angle-left
angle-right
رستوران خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز
باشگاه بدنسازی
توضیحات:

هتل بلوبی بلک استون یکی از هتل های 4 ستاره خوب و شناخته شده در شهر دبی است که در منطقه دیره وجود دارد که دسترسی و موقعیت خوبی دارد و مسافران تور دبی می توانند از این هتل 5 دقیقه پیاده به  ایستگاه مترو Al Rigga دسترسی داشته باشند .  فرودگاه بین المللی دبی و نمایشگاه مرکزی بین المللی دبی نیز 10 دقیقه با وسایل نقلیه فاصله دارد.

هتل بلوبی بلک استون دبی در مجموع دارای 182 اتاق می باشد که داخل آنها به تلویزیون صفحه تخت، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، حمام به همراه وسایل مخصوص برای هر نفر، حوله تن پوش، سشوار، میز مطالعه، چای/قهوه ساز و ... مجهز شده است. از دیگر امکانات موجود در این هتل 3 ستاره میتوان به تعداد2 رستوران، کافه-بار، اینترنت رایگان در فضای عمومی، پارکینگ رایگان، باشگاه تناسب اندام، خدمات 24 ساعته اتاق، استخر روباز، سالن اسپا و تندرستی، نمازخانه، خدمات 24 ساعته رزرواسیون، خشکشویی، فضا برای ملاقات های کاری و ... از امکانات هتل بلوبی بلک استون برای مسافرین است.

هتل بلوبی بلک استون  تا برج ساعتClock Tower، مسجد جامع Grand Mosque و موزه دبی Dubai Museum به ترتیب 5، 33 و 35 دقیقه می باشد. فرودگاه بین المللی دبی در فاصله 9.6 کیلومتری هتل بلوبی بلک استون است.

برای آشنایی بیشتر با سایر هتل های دبی همراه با آژانس راه و رسم سفر باشید.