هتل ایبیس وان سنترال دبی | ibis one central Hotel dubai

angle-left
angle-right
رستوران آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ خشکشویی ماساژ اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
باشگاه بدنسازی
آدرس:

Trade Centre District, Trade Centre, 9914 Dubai, United Arab Emirates

توضیحات:

همان طور که می دانید مجموعه هتلهای ایبیس در جهان مشهور است. هتل 3 ستاره ایبیس وان سنترالنیز جزو یکی از آنها می باشد که در دبی قرار دارد و در بهترین منطقه شیخ زاید نزدیک به مرکزتجارت جهانی این شهر واقع شده است. در ادامه برای کسب اطلاعات بیشتر همراه با آژانس مسافرتی راه و رسم سفر باشید.

هتل ایبیس وان سنترال در سال 2016 میلادی در 15 طبقع ساخته شد و جزو هتل های 3 ستاره مدرن در دبی می باشد و در نزدیکی تعدادی از جاذبه های گردشگری دبی ازجمله برج خلیفه ، دبی مال و ساحل جمیرا قرار دارد. در این هتل خدمات شاتل رایگان به مراکز خرید معروف و سواحل دبی نیز فراهم می باشد. ایستگاه متروی مرکز تجارت جهانی دبی در فاصله 400 متری هتل قرار دارد که باعث می شود به راحتی به تمام نقاط دبی دسترسی داشته باشید. از فرودگاه بین المللی دبی تا هتل نیز حدود 15 دقیقه با ماشین راه است.

هتل ایبیس وان سنترال در مجمئع داری 588 اتاق می باشد که داخل همه آنها سنترال به صورت مدرن طراحی شده و دارای رنگ های خنثی هستند و همگی آنها به  تهویه مطبوع ، میز ، ساعت زنگ دار ، گاو صندوق ، حمام مجهز می باشند. این هتل دارای یک رستوران آسیایی، یک بار با تم لاتین و کوبایی، اتاق های کار و جلسه و یک باشگاه بدنسازی کامل می باشد. مسافران تور دبی که در این هتل اقامت دارند می توانند با 5 دقیقه پیاده روی به صورت رایگان از استخر روباز هتل نووتل ورد ترید سنتر نیز استفاده کنند. از دیگر امکانات هتل می توان به سرویس اینترنت بی سیم رایگان و پارکینگ ، کافه بار ، موسیقی زنده نیز اشاره کرد.