هتل Swissotel Hotel Phuket پوکت | swissotel hotel Hotel phuket

پوکت
angle-left
angle-right
رستوران خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور نگهداری بچه رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی کافی شاپ فضای باز ماساژ کافی نت اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته کافه بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای مینی بار صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز جکوزی استخر ویژه کودکان سالن بازی کودکان سونا
باشگاه بدنسازی
توضیحات:

 این هتل به اندازه 4 دقیقه با پای پیاده با ساحل فاصله دارد. هتل سویسوتل دارای امکانات استخر روباز روی بام و آبگرم درجه یک با منظره فوق العاده غروب آفتاب و اینترنت رایگان در تمام مناطق هتل می باشد.

خیابان معروف Soi Bangla و مرکز خرید Jungceylon تنها به اندازه یک پیاده روی کوتاه با هتل فاصله دارند. همچنین فاصله هتل از فرودگاه بین المللی پوکت حدود 40 کیلومتر می باشد.

از ویژگی های بارز هتل می توان به کفپوش چوب و استفاده از رنگ های گرم، اتاق های بزرگ با دستگاه پخش دی وی دی و حمام اختصاصی با دوش اشاره کرد. هنگامی که کودکان می توانند در باشگاه دنیای بازی کودکان مشغول بازی با پلی استیشن هستند والدین می توانند در استخر به استراحت یا در سالن بدنسازی به ورزش بپردازند.

صبحانه به صورت بوفه، غذاهای تایلندی و بین المللی در کافی شاپ و رستوران هتل برای مهمانان سرو می گردد. این هتل یکی از تراز اول ترین مکان های ساحل پاتونگ(Patong Beach) می باشد و مسافرین در مقایسه با دیگر هتل های این محله و مبلغ پرداختی از انتخاب خود راضی تر هستند.