هتل هیلتون بدروم | hilton Hotel bodrum

angle-left
angle-right
رستوران خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی ساحل اختصاصی ماساژ اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز جکوزی استخر ویژه کودکان استخر سرپوشیده پارک آبی سونا
باشگاه بدنسازی
آدرس:

Yali Mah. Cennetkoyu Cad. Sapliburun Mevkii No:7, 48452 Golturkbuku, Turkey

توضیحات:

Hilton Bodrum

در شهر بدروم هتل های لوکس و مدرن بسیاری وجود دارد که سالانه پذیرای تعداد زیادی از مسافرانتور ترکیه و جهانگردان زیادی از نقاط مختلف جهان می باشند. یکی از آنها هتل هیلتون می باشد که جزو هتل های 5 ستاره خوب و با کیفیت در شهر بدروم می باشد که در قسمت شمالی این شبه جزیره در منطقه ای به نام Golturkbuku واقع شده است.

هتل 5 ستاره هیلتون (Hilton Bodrum) از 490 اتاق برخوردار می باشد که در تمامی آنها تهویه مناسب وجود دارد و همچنن از دارای بالکن می باشند. این اتاق ها مجهز به تلویزیون صفحه تخت، لوازم مدرن، اینترنت رایگان، کتری برقی و حمام اختصاصی می باشند. هتل 5 ستاره هیلتون (Hilton Bodrum) 6 رستوران دارد و مهمانان و مسافرانتور بدروم می توانند انواع غذاهای ترکی، ایتالیایی، دریایی و مدیترانه ای را در سفارش دهند و میل کنید. یکی از ویژگی های این هتل زیبا سرو صبحانه تراس رستورانی با منظره ای پانورامیک از خلیج بدروم می باشد که بسیار لذت بخش می باشد. از دیگر امکانات هتل 5 ستاره هیلتون (Hilton Bodrum) مجهز بودن آن به تعداد 5 بار می باشد که مسافران تور بدروم می توانند نوشیدنی مورد علاقه خود را نوش جان کنند و از سایر امکانات از قبیل آبگرم، سونا، سولاریوم و خدمات ماساژ استفاده کنند و لذت ببرند.

جهت آشنایی با سایر هتل های بدروم سایتآژانس مسافرتی راه و رسم سفر را بازدید کنید.