هتل دلمون دبی | delmon _ deira Hotel dubai

angle-left
angle-right
رستوران آسانسور خشکشویی اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز جکوزی سونا
باشگاه بدنسازی
آدرس:

Al Riqqa Street, Dubai, United Arab Emirates

توضیحات:

دلمون یکی از هتل های 3 ستاره در دبی است که در منطقه دیره  رقه این شهر قرار دارد که از میدان ساعت دبی 600 متر  و از مجتمع تجاری الغریر دبی ۱.۴ کیلومتر فاصله دارد. این هتل برای آن دسته از مسافران تور دبی که می خواهند هزینه های محل اقامتشان زیاد نشود پیشنهاد می شود. آژانس راه و رسم سفر را همراهی کنید تا بیشتر با آن آشنا شوید.

هتل دلمون در مجموع دارای 120 اتاق می باشد که تمام اتاق های هتل دلمون با مینی بار و امکانات درست کردن چای و قهوه ساز مجهز شده است. هر اتاق دارای میز کار و گاوصندوق نیز میباشد. هتل دلمون فقط چند متر از ایستگاه مترو Al Rigga فاصله دارد و همچنین به Dubai Creek یک ایستگاه است.

امکانات گوناگونی در هتل دلمون وجود دارد از جمله سرویس رایگان رفت و آمد روزانه به ساحل، استخر روی پشت بام، مرکز تناسب اندام و بدنسازی،تراس آفتاب، کلوپ شبانه و سرگرمی های متنوع است.رستوران اصلی هتل انواع غذاها و صبحانه های بین المللی به صورت سلف سرویس سرو میکند. رستوران با منوی انتخابی نیز برای شام امکان پذیر است. همچنین مهمانان می توانند از سرگرمی های زنده که برگزار میشود تا اواخر شب لذت ببرند. پس از یک ریلکسیشن عمیق در وان آب داغ و جکوزی، مهمانان می توانند با یک نوشیدنی از بار استخر دلمون لذت ببرند. برای گشت و گذار در داخل شهر میز تور هتل برای شما پیشنهادهای جذابی ارایه میدهد و هماهمنگی های لازم را انجام میدهد یا میتوانید از خدمات کرایه ماشین هتل بهره ببرید.