هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا | rixos downtown _ lara Hotel antalya

angle-left
angle-right
رستوران فروشگاه سرویس رایگان رفت و آمد آسانسور نگهداری بچه رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ کافی شاپ فضای باز ساحل اختصاصی ماساژ اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای مینی بار صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز جکوزی استخر ویژه کودکان استخر سرپوشیده پارک آبی سالن بازی کودکان سونا
باشگاه بدنسازی تنیس
آدرس: Sakip Sabanci Bulvari Konyaalti Plaji, 07050 Antalya, Turkey
توضیحات:

هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا Rixos Downtown Antalya جزوء هتل های 5 ستار ه شهر آنتالیا می باشد. این هتل در منطقه کنیالیتی قرار گرفته و از ویژگی های بسیار خوبی برخوردار است. یکی از این ویژگی ها فاصله بسیار نزدیک آن تا ساحل است که فقط با 4 دقیقه پیاده روی از هتل به ساحل خواهید رسید. این هتل تا فرودگاه فقط 20 کیلومتر فاصله دارد و بنا به درخواست مسافران تور آنتالیا برای آن ها خدمات ترانسفر انجام می شود. همچنین به جاذبه های دیدنی آنتالیا از جمله مجموعه فرهنگی آتاتورک، دریا و کوه های توروس نزدیک می باشد. این هتل تا موزه آنتالیا فقط 10 دقیقه فاصله دارد و برای گشت و گذار در آنتالیا به شما در هتل مشاوره می دهند.

هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا Rixos Downtown Antalya مجموعا 360 اتاق در 11 طبقه دارد که همه اتاق های آن مجهز به تلویزیون ال ای دی، مینی بار، صندوق امانات، اینترنت و خط تلفن، چای و قهوه ساز می باشد و توسط آسانسور تردد برای مهمانان به راحتی صورت می گیرد.

خدمات ورزشی – تفریحی هتل شامل زمین تنیس، بسکتبال، بدمینتون، دارت، والیبال و تنیس روی میز می باشد و برای کودکان نیز استخر، نمایش، دیسکو کودکان، سالن تاتر و مینی گلف ارائه شده است. خدمات اسپا در این هتل به درستی انجام شده و در کنار آن حمام ترکی، اتاق بخار و سونا، ارائه انواع ماساژ و باشگاه بدنسازی در اختیار مهمانان عزیز قرار می گیرد و خدمات نگهداری از کودک در این هتل در نظر گرفته شده است.

تراسی بسیار زیبا با منظره های چشم نواز جهت سرو انواع غذاهای بین المللی و محلی در اختیار مهمانان است و کافه هایی که برای رفع خستگی و دور هم جمع شدن مهمانان در ساعات مختلف از دیگر امکانات هتل رکسوس داون تاون است.

هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا Rixos Downtown Antalya از اتاق نشیمن با نیمکتی بسیار راحت برای اوقات فراغت و استراحت مهمانان در نظر گرفته و با پنجره هایی رو به دریای مدیترانه منظره ای رویایی ساخته است. جهت رزرو تور و هتل در ترکیه باآژانس راه و رسم سفر در تماس باشید.