هتل باروت ریزورت لارا آنتالیا | barut resort lara Hotel antalya

angle-left
angle-right
رستوران فروشگاه خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور نگهداری بچه رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی ساحل اختصاصی ماساژ اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز جکوزی استخر سرپوشیده سالن بازی کودکان
باشگاه بدنسازی تنیس
آدرس: Güzeloba Mahallesi Yaşar Sobutay Bulvarı No:30 07235 Muratpaşa,Antalya , 07100 Lara, Turkey
توضیحات:

هتل باروت ریزورت آنتالیا Barut Resort Antalya حدود 9 دقیقه از ساحل فاصله دارد. این هتل رو به دریا دارای 8 رستوران متنوع و مرکز اسپا و حمام ترکی می باشد.هتل 465 اتاق بزرگ دارد که هر کدام دارای بالکن اختصاصی مجهز به میز و صندلی می باشند که می توانید از چشم انداز زیبای دریا لذت ببرید. هر کدام از اتاق ها دارای امکانات رفاهی مانند تلویزیون، مینی بار، میز، تلفن، سیستم تهویه مناسب و مینی بار می باشند.

مسافران تور آنتالیا می توانند در مرکز اسپا هتل  باروت ریزورت آنتالیا استراحت کنند و از سونا، خدمات آرایشی و انواع ماساژهای حرفه ای لذت ببرند. هتل علاوه بر ساحل اختصاصی دارای استخر روباز و سرپوشیده همراه با سرسره های آبی می باشد. رستوران هتل باروت انواع غذاهای بین المللی و محلی را سرو می کند و می توانید در فضای باز نیز غذای خود را میل نمایید. 5 بار هتل نیز انواع نوشیدنی ها را ارائه می نمایند.

هتل باروت ریزورت آنتالیا Barut Resort Antalya انواع امکانات تفریح و سرگرمی را برای مسافران در نظر گرفته است مانند بیلیارد، دارت، زمین تنیس، مینی گلف و کلوب شبانه. کودکان می توانند در زمین بازی مخصوص خود اوقات خوشی را داشته باشند. کارکنان هتل باروت ریزورت آنتالیا به زبان های ترکی، روسی، آلمانی و انگلیسی صحبت می کنند و به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران تور آنتالیا می باشند.

فرودگاه شهر آنتالیا در فاصله 10 کیلومتری از هتل  باروت ریزورت آنتالیا قرار گرفته است.