هتل دلفین پالاس آنتالیا | delphin palace _ lara Hotel antalya

angle-left
angle-right
رستوران فروشگاه آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی کافی شاپ فضای باز ساحل اختصاصی ماساژ اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته کافه بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز جکوزی استخر ویژه کودکان استخر سرپوشیده پارک آبی سالن بازی کودکان سونا
ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی بیلیارد
آدرس: Lara Turizm Merkezi , Antalya, 07113 Lara, Turkey
توضیحات:

هتل ساحلی پنج ستاره دلفین پالاس آنتالیا (Delphin Palace Antalya) با دارا بودن 557 اتاق در ساحل دریای مدیترانه در منطقه خوش آب و هوای لارا قرار گرفته است. در اتاقهای هتل دلفین پالاس، با الهام گرفتن از معماری ترکی از مبلمان چوبی استفاده شده است.

اتاقها با امکانات رفاهی همچون اینترنت WiFi، بالکن اختصاصی، میز مطالعه و حمام مجهز، اقامت دل انگیزی را برای میهمانان رقم خواهند زد. رستورانهای هتل دلفین پالاس آنتالیا، منوهای بین المللی از جمله غذاهای عثمانی، ایتالیایی ژاپنی و غذاهای دریایی را عرضه می کنند. سرگرمی ها و برنامه های مفرح شبانه در هتل شامل موسیقی زنده، نمایش های کمدی و ... می باشد. در طول روز هم میهمانان از سرسره های آبی و شرکت در مسابقات و فعالیت های ورزشی لذت می برند و یا از مرکز سلامتی و تندرستی هتل که شامل آبگرم و سالن بدنسازی مجهز است بهره می گیرند. همچنین در کنار ساحل صندلی های حمام آفتاب موجود است و کودکان هم می توانند از تئاتر و یا کلوپ مخصوص خود استفاده کنند. فاصله هتل دلفین پالاس آنتالیا (Delphin Palace Antalya) تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 15 دقیقه با ماشین می باشد. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو تور و هتل در سراسر دنیا، با همکاران ما در راه و رسم سفر در ارتباط باشید.