هتل کریستال واترورد آنتالیا | crystal waterworld _ belek Hotel antalya

angle-left
angle-right
رستوران خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور نگهداری بچه رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی کافی شاپ فضای باز ساحل اختصاصی ماساژ اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته کافه بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز استخر ویژه کودکان استخر سرپوشیده پارک آبی سالن بازی کودکان سونا
ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی تنیس بیلیارد
آدرس:   Bogazkent, 07500 Boğazkent, Turkey
توضیحات:

هتل کریستال واترورد آنتالیا (Crystal Waterworld Resort Antalya) با فاصله 4 دقیقه پیاده از ساحل و با 500 متر ساحل شنی اختصاصی و با دارا بودن 3 استخر روباز، پارک آبی و سرسره و یک مرکز اسپا، میزبان مسافرانتور آنتالیا می باشد. در ادامه با آرزوی آسمان آبی همراه باشید تا شما را بیشتر با این هتل زیبا آشنا کنیم. 

اتاق هایی با کفپوش لمینت و با امکاناتی نظیر تلویزیون ماهواره ای، سیستم تهویه هوا و مینی بار نزد میهمانان هتل بسیار محبوب می باشند. تمامی این اتاق ها دارای بالکن می باشند و برخی از آنها چشم اندازی رو به دریا دارند. رستوران کریستال صبحانه، ناهار و شام را به سبک بوفه سرو می کند، همچنین شما می توانید در طول روز انواع اسنک و میان وعده ها را از بار کنار ساحل و یا استخر تهیه کنید. بار های هتل انواع نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی را سرو می کند. 4 رستوران دیگر نیز در هتل قرار دارند که طیف وسیعی از غذاهای ترکی، آسیایی، ایتالیایی و آمریکای جنوبی را سرو می کنند. 

در مرکز اسپا هتل کریستال واترورد آنتالیا (Crystal Waterworld Resort Antalya) می توانید از خدماتی همچون حمام ترکی، سونا، اتاق بخار و انواع ماساژهای درمانی و زیبایی بهره مند شوید. والیبال ساحلی، زمین تنیس، سالن بدنسازی و مینی گلف از دیگر سرگرمی های موجود در هتل می باشند.