هتل وایت مونارچ استانبول | white monarch _ sisli Hotel istanbul

استانبول
angle-left
angle-right
رستوران فروشگاه خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی ماساژ اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته کافه
صندوق امانات اینترنت در اتاق ها
باشگاه بدنسازی
استخر سرپوشیده
توضیحات:


هتل وایت مونارک استانبول  یک هتل چهار ستاره لوکس با 250 متر فاصله  از مرکز خرید ترامپ ، در محله مجیدیه کوی واقع شده است و اتاق های این هتل 4 ستاره دکوراسیونی به سبک عثمانی دارند.
 .از مقررات محدود کننده این هتل این است که از ورود حیوانات خانگی به داخل هتل ممانعت به عمل می آید. این هتل4  ستاره امکانات تفریحی زیادی را از جمله: سونا و آبگرم، مرکز تناسب اندام، مرکز ماساژ و استخر سرپوشیده، به توریست های تور استانبول ارائه می دهد. مهمانان می توانند در آبگرم از ماساژی آرام که توسط  کادری مجرب و ماهر ارائه می شود نهایت لذت را ببرند. ایضا مرکز تناسب اندام حرفه ای این هتل برای توریست های تور استانبول بسیار سرگرم کننده بوده و بعد از آن می توانند از استخر سرپوشیده یا حمام ترکی و سونا بهره ببرند.
در این هتل صبحانه به صورت سلف سرویس ارائه می شود و برای وعده های ناهار و شام نیز منوی انتخابی در اختیار گردشگران قرار داده می شود. یک رستوران در داخل هتل انواع و اقسام غذاهای بومی ترکیه و غذاهای بین المللی را به مسافران و توریست ها ارائه می دهد. این رستوران بالکنی با چشم انداز بسیار زیبا دارد که شما می توانید وعده های غذایی خود را در آنجا میل کنید.