هتل سافرون بوتیک دبی | saffron boutique Hotel dubai

angle-left
angle-right
رستوران آسانسور پارکینگ ماساژ اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز جکوزی سونا
آدرس:

88 Omar Bin Al Khattab Road, Burj Nahar Intersection Signal, Deira, Dubai, United Arab Emirates

توضیحات:

سافرون بوتیک از هتل های معروف و شناخته شده در دبی است که در بین هتل های 4 ستاره این شهر بزرگترین اتاق ها را ارئه می دهد. مسافران تور دبی می توانند با اقامت در این هتل نمای زیبایی رو به شهر را مشاهده کنند . در ادامه برای آشنایی بشتر آژانس راه و رسم سفر را دنبال کنید.

اتاق های هتل سافرون بوتیک با رنگ های گرم طراحی شده اند و چشم اندازهای رو به شهر دارند. تمامی آنها به تلویزیون ماهواره ای، سیستم تهویه مطبوع و مینی بار ، حمام اختصاصی ، وان و دوش مجهز می باشند.مهمانان و مسافران تور دبی می توانند در این هتل   ستاره از امکاناتی مانند سونا و جکوزی ، ماساژ  بهره مند باشند.  کاپوچینو از کافی شاپ ۲۴ ساعته، انرژی جدیدی را بعد از یک جلسه حمام آفتاب در کنار استخر فراهم خواهد کرد.

دو رستوران بوتیک، طیف متنوعی از غذاهای خاور دور و جنوب آسیا را در یک فضای مدرن سرو می کنند. مکانی برای نوشیدنی های محلی و نوشیدنی های بین المللی موجود است. این هتل ۲ کیلومتر فاصله تا فرودگاه بین المللی دبی دارد که با تاکسی ۱۵ دقیقه ای این مسیر طی می شود. امکانات گوناگونی برای مهمانان کم توان و ناتوان در هتل موجود است که از جمله آن ها می توان به سینک کوتاه، سرویس بهداشتی با میله های نگهدارنده و رمپ ویلچر نام برد. در اتاق های هتل سیگار کشیدن ممنوع می باشد و ورود حیوانات خانگی به این هتل مجاز نیست. روزنامه، آسانسور، پارکینگ و اینترنت رایگان وای فای از دیگر امکانات هتل هستند. برای سفرهای کاری، کافی نت، دستگاه ارسال فکس و گرفتن فتوکپی و اتاق های کنفرانس فراهم گشته است.