هتل کنکورد دیلاکس ریزورت آنتالیا | concorde de luxe resort _ lara Hotel antalya

angle-left
angle-right
رستوران فروشگاه سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور نگهداری بچه رستوران فضای باز پارکینگ خشکشویی کافی شاپ فضای باز ساحل اختصاصی ماساژ اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته کافه بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز جکوزی استخر ویژه کودکان استخر سرپوشیده پارک آبی سالن بازی کودکان سونا
ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی تنیس بیلیارد
آدرس: Lara Turizm Merkezi , Antalya, 07230 Lara, Turkey
توضیحات:

با فاصله ای 4 دقیقه پیاده روی از ساحل و در ساحل لارا، در میان درختان نخل و سرسره های آبی، هتل کنکورد دلوکس ریزورت آنتالیا (Concorde De Luxe Resort Antalya) با اتاق های تهویه مطبوع و با بالکن هایی با چشم انداز پانورامیک از دریای مدیترانه میزبان مسافران تور آنتالیا می باشد. در ادامه راه و رسم سفر شما را بیشتر با این هتل لوکس و زیبا آشنا می کند. 

اتاق های هتل کنکورد دلوکس ریزورت آنتالیا دارای مبلمان مدرن و مجهز به تلویزیون، اینترنت رایگان و حمام اختصاصی با سشوار می باشند. هتل کنکورد دلوکس ریزورت آنتالیا (Concorde De Luxe Resort Antalya) دارای 17 رستوران و بار می باشد، رستوران Da Vinci غذاهای ایتالیایی سرو می کند و در steakhouse نیز می توانید بهترین استیک ها را نوش جان کنید. میهمانان می توانند در ساحل اختصاصی هتل استراحت کنند و یا به بازی تنیس بپردازند. بولینگ و بیلیارد همچنین استخر سرپوشیده و خدمات ماساژ از دیگر امکانات داخل هتل می باشند. هتل کنکورد دلوکس ریزورت آنتالیا در فاصله 10 کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار دارد و میز پذیرش 24 ساعته و پارکینگ عمومی رایگان را در اختیار میهمانانش قرار می دهد.