هتل کروانسرای کندو آنتالیا | kervansaray kundu Hotel antalya

آنتالیا
angle-left
angle-right
رستوران خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز کافی شاپ خشکشویی ساحل اختصاصی ماساژ اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز استخر ویژه کودکان استخر سرپوشیده پارک آبی سونا
باشگاه بدنسازی تنیس بیلیارد
آدرس: Lara Turizm Yolu, Antalya, 07230 Lara, Turkey
توضیحات:

هتل کروانسرای کندو آنتالیا Kervansaray Kundu Antalya با فاصله 5 دقیقه پیاده روی از ساحل قرار دارد. این هتل 5 ستاره با فاصله کوتاهی رانندگی از مرکز شهر آنتالیا، در ساحل لارا و با منظره ای از یک استخر، باغ و امکانات متعدد قرار گرفته است. در ادامه آژانس راه و رسم سفر شما را بیشتر با این هتل زیبا آشنا می کند. 

در هتل کروانسرای کندو آنتالیا Kervansaray Kundu Antalya زمانیکه شما مشغول لذت بردن از یک ماساژ حرفه ای در مرکز اسپا هستید، فرزندان شما می توانند در استخر مخصوص کودکان که دارای سرسره های آبی هیجان انگیز می باشد، مشغول بازی شوند. میهمانان جوانتر نیز می توانند از برنامه های انیمیشن روزانه و مینی دیسکو موجود در هتل کروانسرای کندو آنتالیا نیز استفاده کنند. مسافرانی که به دنبال سرگرمی های مختلف هستند می توانند از فعالیت های آبی مانند قایقرانی و غواصی بهره ببرند. استخر سرپوشیده، باشگاه ورزشی و زمین تنیس نیز از دیگر سرگرمی های هتل برای مسافران تور آنتالیا می باشد. 

هر سال و در فصل تابستان، هتل کروانسرای کندو آنتالیا Kervansaray Kundu Antalya، میزبان گروه های رقص، جادوگران و هنرمندان دیگر است که می توانند برنامه های متنوعی را برای میهمانان تدارک ببینند. در بار هتل می توانید بصورت 24 ساعته از موسیقی زنده لذت ببرید و نوشیدنی مورد علاقه تان را نوش جان کنید. اتاق های هتل هرکدام با امکاناتی نظیر بالکن مجهز شده اند، همچنین شما می توانید وعده های غذایی خود را در اتاقتان نوش جان کنید.