هتل الا کوالیتی آنتالیا | ela quality Hotel antalya

angle-left
angle-right
رستوران خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور نگهداری بچه رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی کافی شاپ فضای باز ساحل اختصاصی ماساژ اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته کافه بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز جکوزی استخر ویژه کودکان استخر سرپوشیده پارک آبی سالن بازی کودکان سونا
ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی ورزش های آبی (موتوری) تنیس بیلیارد
آدرس: Iskele Mevkii Belek-Serik/Antalya, 07500 Belek, Turkey
توضیحات:

هتل الا کوالیتی آنتالیا (Ela Quality Antalya) در منطقه بلک شهر آنتالیا قرار دارد و دارای امکانات منحصر به فرد تفریحی می باشد که میهمانان می توانند در تور آنتالیا خود از آن ها نهایت استفاده را داشته باشند مانند کلوب شبانه، برنامه های پخش فیلم و انواع بازی های متنوع. این هتل 5 ستاره 583 اتاق دارد که برخی از آن ها به صورت سوئیت های بزرگ و لوکس می باشند که برای خانواده ها بسیار مناسب است. از امکانات رفاهی اتاق ها می توان به صندوق امانات، مینی بار، کمد لباس، سشوار، بالکن اختصاصی، رادیو و سیستم تهویه هوا اشاره کرد.

اگر همراه با خانواده و کودکان خود به تور آنتالیا می روید، هتل الا کوالیتی آنتالیا انتخاب مناسبی برای شما می باشد و می توانید از خدمات نگهداری کودک (با پرداخت هزینه ای جداگانه)، رستوران مخصوص کودک و همینطور زمین های بازی مخصوص کودکان استفاده نمایید و کودکان شما از این امکانات نهایت لذت را ببرند و اوقات خوشی را در آنتالیا داشته باشند.

هتل الا کوالیتی آنتالیا (Ela Quality Antalya) دارای 270 متر ساحل اختصاصی می باشد و در کنار ساحل اختصاصی، استخر روباز و سرپوشیده ای برای مهمانان در نظر گرفته شده است که دارای سرسره های آبی می باشند. فضای سبز بزرگ هتل و چشم انداز رو به دریا مدیترانه آن باعث شده از اقامت خود در هتل الا کوالیتی آنتالیا لذت ببرید. کارکنان هتل به زبان های ترکی، روسی، آلمانی و انگلیسی صحبت می کنند و به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران تور آنتالیا می باشند. برای رفاه حال مسافران امکاناتی مانند حمام ترکی، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازی، ماساژ، زمین تنیس، گلف، کارائوکه، بیلیارد، دارت، صرافی و خشکشویی در نظر گرفته شده است.

مرکز منطقه بلک فقط حدود 1.2 کیلومتر از هتل فاصله دارد و مرکز شهر آنتالیا در فاصله 42 کیلومتری هتل قرار گرفته است.