هتل لیبرتی آنتالیا | liberty _ lara Hotel antalya

angle-left
angle-right
رستوران فروشگاه خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور نگهداری بچه پارکینگ کافی شاپ خشکشویی ساحل اختصاصی ماساژ اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز جکوزی استخر ویژه کودکان استخر سرپوشیده پارک آبی سالن بازی کودکان سونا
ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی
آدرس: Lara Bölgesi Kundu Mevkii,Antalya, 07100 Lara, Turkey
توضیحات:

هتل 5 ستاره لیبرتی آنتالیا Liberty Antalya، با داشتن ساحلی اختصاصی از دریای مدیترانه، دارای فضای سبز بزرگ، مملو از استخرهای روباز با اندازه های متفاوت نیز می باشد که برای استفاده بزرگسالان و کودکان مناسب می باشد و در کنار شنا کردن می توانید از سرسره های آبی و امکانات حمام آفتاب استفاده نمایید.

تمامی 311 اتاق این هتل مجهز به امکاناتی مانند مینی بار، سیستم تهویه مناسب، تلویزیون با کانال های ماهواره ای، میز، صندوق امانات، سشوار و بالکن اختصاصی می باشند. بالکن برخی از اتاق ها رو به دریای زیبای مدیترانه می باشد که چشم انداز بسیار زیبا و آرامش بخشی می باشد.

رستوران هتل لیبرتی آنتالیا Liberty Antalya، انواع غذاهای بین المللی، غذاهای لذیذ ترکی و ایتالیایی را با کیفیتی بالا ارائه می نماید و می توانید در فضای باز کنار استخر نیز غذای خود را میل نمایید و از منظره لذت ببرید. 

در کنار بازدید از جاذبه های گردشگری شهر آنتالیا شما می توانید از انواع سرگرمی های موجود در هتل استفاده نمایید و اوقات خوشی را در کنار خانواده و دوستان خود در تور آنتالیا داشته باشید. اگر اهل ورزش کردن هستید می توانید از 2 زمین تنیس استاندارد و باشگاه بدنسازی مدرن و مجهز هتل لیبرتی بهره ببرید. برای استراحت و ریلکسیشن می توانید از مرکز اسپا مجهز هتل استفاده نمایید که دارای سونا، حمام سنتی و ماساژ حرفه ای می باشد. مسافرانی که هتل لیبرتی آنتالیا را برای اقامت خود در شهر آنتالیا انتخاب کرده اند، می توانند به صورت رایگان و در تمامی قسمت های هتل از اینترنت بیسیم استفاده نمایند.

کارکنان هتل لیبرتی آنتالیا به زبان های ترکی، روسی، آلمانی و انگلیسی مسلط می باشند و به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران تور آنتالیا Liberty Antalya می باشند. از دیگر امکانات و خدمات هتل می توان به خدمات خشکشویی، اجاره دوچرخه و اتومبیل، پارکینگ رایگان، فروشگاه، صرافی و نگهداری کودک اشاره کرد.

فرودگاه شهر آنتالیا در فاصله 10 کیلومتری از هتل قرار گرفته است.