هتل گرند واشینگتن استانبول | grand washington Hotel istanbul

angle-left
angle-right
رستوران آسانسور پارکینگ ماساژ اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز استخر سرپوشیده سونا
باشگاه بدنسازی
آدرس: Gencturk Cad. Agayokusu Sok. No:7 Laleli, Fatih, 34692 İstanbul, Turkey
توضیحات:

هتل 4 ستاره گرند واشینگتن استانبول Grand Washington Istanbul در نزدیکی بازار بزرگ استانبول قرار دارد که فقط با 13 دقیقه پیاده روی می توانید به این بازار زیبا بروید. از امکانات این هتل می توان به استخر روباز و سرپوشیده، حمام سنتی ترکی، سونا و جکوزی اشاره کرد. اگر اهل ورزش هستید می توانید از باشگاه ورزشی مجهز هتل نیز استفاده کنید.

این هتل دارای 121 اتاق می باشد که دکوراسیون آن ها دارای رنگ های ملایمی می باشد که باعث می شود بعد از یک روز گردش در شهر استانبول بتوانید به خوبی استراحت کنید و یا می توانید به اتاق ماساژ بروید و با ماساژ خستگی را از بدن خود دور کنید.

اتاق های هتل گرند واشینگتن استانبول Grand Washington Istanbul دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای می باشند و می توانید در طول اقامت خود در هتل از مینی بار و چای ساز و قهوه ساز موجود در اتاق استفاده کنید. اینترنت بی سیم رایگان در سراسر هتل قابل استفاده می باشد. 

فاصله هتل گرند واشینگتن استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک حدود 16 کیلومتر می باشد.

از دیگر امکانات هتل می توان به خشکشویی، امکان اجاره ماشین، خدمات پذیرش 24 ساعته، آرایشگاه، خدمات فکس و فتوکپی، صندوق امانات و ... اشاره کرد.

صبحانه در هتل Grand Washington Istanbul به صورت بوفه سرو می شود و در رستوران آن می توانید  غذاهای سنتی ترکی و بین المللی را نوش جان کنید.