هتل مارینم استانبول | marinem Hotel istanbul

angle-left
angle-right
رستوران خدمات 24 ساعته در اتاق پارکینگ خشکشویی اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
آدرس: Genctürk Cad. Agayokusu No:20 Sehzadebasi, Fatih, 34134 İstanbul, Turkey
توضیحات:

هتل مارینم استانبول Marinem Istanbul با 70 اتاق در منطقه فاتح شهر استانبول قرار دارد. این هتل در قلب استانبول و در مجاورت بازار بزرگ، مسجد کبود و قصر توپکاپی مستقر شده است و تا بازار بزرگ فقط 20 دقیقه پیاده فاصله دارد. در اطراف هتل می توانید به راحتی از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید. همچنین هتل تا میدان تکسیم و مرکز خرید لوکس و شلوغ نشان تاشی، حدوداً 10 دقیقه با تاکسی فاصله دارد. این هتل انتخاب مناسبی برای تجار می‌باشد زیرا به مراکز تجاری، مراکز خرید، خیابان استقلال، عثمان بی، مراکز تاریخی و مراکز تفریحی استانبول نزدیک می باشد. 

روز خود را می توانید با بوفه صبحانه هتل مارینم استانبول Marinem Istanbul شروع کنید و در طول روز کافه رستوران هتل مارینم استانبول انواع نوشیدنی و دسرهای لذیذ بین المللی و ترکی را سرو می کند. هتل دارای 70 اتاق می باشد که هر کدام از آن ها دارای امکاناتی مانند مینی بار، صندوق امانات، سیستم تهویه هوا، تلویزیون، تلفن، میز کار و اینترنت بیسیم رایگان می باشند. حیوانات خانگی نیز بدون پرداخت هزینه ای جداگانه می توانند مهمان این هتل باشند.

فرودگاه آتاتورک حدود 11 کیلومتر و فرودگاه سابیها 32 کیلومتر تا هتل مارینم استانبول Marinem Istanbul فاصله دارند. در این هتل مشکل زبان نخواهید داشت.