هتل کرون پلازا هاربیه استانبول | crowne plaza harbiye _ sisli Hotel istanbul

angle-left
angle-right
رستوران آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی ماساژ اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای صندوق امانات سشوار یخچال سرویس فرنگی
باشگاه بدنسازی
استخر سرپوشیده سونا
آدرس: Dolapdere Cd. No: 163 Harbiye Şişli, Sisli, 34375 İstanbul, Turkey
توضیحات:

هتل 5 ستاره کرون پلازا هاربیه استانبول Crowne Plaza Harbiye Istanbul در فاصله 350 متری ایستگاه مترو عثمان بی و در نزدیکی میدان تکسیم استانبول در منطقه هاربیه واقع شده است. همچنین مسجد ایاصوفیه و مسجد کبود فاصله کمی تا هتل دارند. فاصله هتل تا فرودگاه حدود  15 کیلومتر می باشد. سرویس کرایه ماشین در هر ساعتی از شبانه روز آماده خدمت رسانی به میهمانان هتل کرون پلازا هاربیه استانبول است. مرکز نمایشگاه لطفی کردار و مرکز خرید جواهیر همگی در فاصله کمی از هتل واقع شده اند.

این هتل 285 اتاق بزرگ با تعداد تخت ها و چشم اندازهای متفاوت دارد که مطمئناً یکی از آن ها برای شما مناسب خواهد بود. امکانات رفاهی متفاوت شامل یک تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، سشوار و دمپایی در حمام، مینی بار و یخچال برای راحتی مهمانان در اتاق ها فراهم می شود.

در هتل کرون پلازا هاربیه استانبول وعده صبحانه به صورت بوفه سرو می شود و در رستوران آن می توانید انواع غذای های مختلف و کباب های لذیذ ترکی را میل نمایید.

در کرون پلازا Crowne Plaza Harbiye Istanbul می توانید از امکاناتی نظیر مرکز اسپا، استخر، سونا، باشگاه بدنسازی، ماساژ، حمام ترکی و ... استفاده نمایید.