هتل سارانسک | Hotel saransk

سارانسک
angle-left
angle-right
رستوران سرویس رایگان رفت و آمد خشکشویی
اینترنت در اتاق ها
توضیحات:

ساراسنک

سارانسک این شهر دوست‌داشتنی در روسیه به شهر آسمان‌خراش‌ها معروف است ولی چیزی که اسم سارانسک را این روزها بر سر زبان انداخته چیزی غیر از آسمان‌خراش‌هایش است. حتما عبارت یک تیر و چند نشان را شنیده‌اید ما این عبارت را تنها با خرید بلیط هواپیمای ارزان برای شما محقق می‌سازیم! کافی است بلیط هواپیما به سارانسک روسیه را بخرید.

اگر اهل ورزش هستید حتما می‌دانید که خرید بلیط هواپیما به سارانسک چگونه می‌تواند یک تیر و چند نشان باشد ولی اگر میانه‌ای با ورزش ندارید باید بگوییم که جام جهانی فوتبال در کشور روسیه برگزار می‌شود و سارانسک از شهرهایی است که مسابقات در آن برگزار خواهد شد.

برای حمایت از تیم کشورتان هم که شده باید با خرید بلیط هواپیما فوتبالیست‌های کشورتان را همراهی کرده و باعث دلگرمی آنان شوید. اما بلیط هواپیما فقط برای دیدن و تماشای مسابقات نیست! شما می‌توانید دز زمان‌هایی که تیم‌تان مسابقه ندارد گشت و گذاری در شهر داشته باشید و از جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی این شهر لذت ببرید.

نام سارانسک برگرفته از رودخانه‌ای است که شهر در آن قرار گرفته و شهر بسیار زیبایی نیز می‌باشد اما همانطور که گفتیم امروزه این شهر را فقط با عنوان جام جهانی فوتبال می‌شناسند.