هتل لِمریدین پوکت | le meridien _ karon Hotel phuket

پوکت
angle-left
angle-right
رستوران خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ خشکشویی اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته کافه بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز سالن بازی کودکان
توضیحات: این هتل 5 ستاره در ساحل کارون Karon Beach واقع شده است که با ساحل پاتونگ Patong Beach 5 کیلومتر ، 15 کیلومتر تا زمین گلف و 20 کیلومتر تا معبد چالونگ Chalong Temple و سالن تیراندازی و پینت‌بال فاصله دارد. فاصله زمانی فرودگاه بین المللی پوکت Phuket International Airport تا هتل لمردین پوکت Le Méridien Phuket Beach Resort 45 دقیقه می باشد. 
در همه جای هتل امکان دسترسی به اینترنت رایگان Wifi را خواهید داشت.2 استخر بزرگ ، باشگاه تناسب اندام، اسپا، زمین اسکواش، زمین تنیس،مینی گلف، انواع ورزش های آبی، زمین بازی برای کودکان و 10 سالن غذاخوری و کافه نیز در این هتل وجود دارد. ترانسفر فرودگاهی نیز در این هتل انجام می پذیرد. برای ملاقات های کاری فضای خاصی در نظر گرفته شده است، همچنین میتوانید از اتاق کامپیوتر و کتابخانه این هتل نیز استفاده کنید.
تعداد اتاق ها در هتل لمردین پوکت Le Méridien Phuket Beach Resort 470 عدد می باشد، اتاق ها با دکوراسیونی تایلندی رو به ساحل و جنگل های گرمسیری تایلند، با تهویه مطبوع ، تلویزیون 37 اینچ صفحه تخت، چای/قهوه ساز، وان حمام به همراه وسایل شخصی برای هر نفر، بالکن اختصاصی ، کفپوش چوبی در هتل لمردین پوکت Le Méridien Phuket Beach Resort دکور و تجهیز شده اند.
غذاهای دریایی که صید همان روز هستند را می‌توانید در باربیکیویی که در ساحل هتل گذاشته شده است، کباب و نوش جان کنید، همچنین پیتزاهای ایتالیایی با طعمی خوشمزه در رستوران لفیاما La Fiamma و انواع غذاهای ژاپنی در رستوران های هتل لمردین پوکت Le Méridien Phuket Beach Resort تست کنید. همچنین در بار و کافه این هتل نیز می‌توانید انواع نوشیدنی های سرد و گرم و کوکتل های مختلف را سفارش دهید و از فضای ساحلی روبه دریا برای نوشیدن و گذراندن یک عصر خوب در پوکت استفاده کنید.