هتل گرند حیات گوا | grand hyatt Hotel goa

گوا
angle-left
angle-right
رستوران خدمات 24 ساعته در اتاق پارکینگ ساحل اختصاصی اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته کافه
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس فرنگی
استخر سرباز جکوزی استخر سرپوشیده سونا
توضیحات: گرند حیات گوا (Grand Hyatt Goa) شعبه شرکت بین المللی هتلداری Hyatt در گوا، هتلی لوکس، زیبا و مجلل در مرکز شهر گوا در غرب هند است.این هتل 5 ستاره در کنار خلیج زیبای Bambolim واقع شده است.

هتل همچنین از همجواری با 28 هکتار باغ گرمسیری با درختان رنگارنگ و چمن های سرسبز کشیده شده تا کناره آب، جلوه دیگری یافته است.

مهمانان هتل علاوه بر این که از خونگرمی و مهمان نوازی سنتی گوا بهره مند می شوند، می توانند شب های خوش و خاطره انگیزی را در آن تجربه کنند.

Shamana Spa آبگرم هتل است که با امکانات مدرن و بهره گیری از فناوری های روز، محیط مناسبی برای ورزش و استراحت فراهم می آورد.

از دیگر امکانات هتل می توان به مرکز تناسب اندام، استخر روباز، استخر سرپوشیده، سونا و ... اشاره کرد. Camp Hyatt فضای مناسبی برای تفریح و سرگرمی کودکان است که تحت نظارت کارکنان آموزش دیده فعالیت می کند. این هتل همچنین مکان ایده آلی برای مهمانان تجاری و بازرگانان است.

به گفته سایت هتل به آدرس goa.grand.hyatt.com، «گرند هیات گوا» این افتخار را دارد که از آن در میان بهترین هتل های گوا یاد می شود.

این هتل دارای امکانات ویژه ای برای برگزاری کنفرانس ها، مراسم جشن ازدواج و رویدادهای خاص است. مهمانان هتل می توانند به فعالیت هایی همچون ژیمناستیک، یوگا، پیلاتس (Pilate) و ایروبیک بپردازند.