هتل وستین الحبتور سیتی دبی | the westin al habtoor city Hotel dubai

angle-left
angle-right
رستوران فروشگاه خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور نگهداری بچه رستوران فضای باز پارکینگ خشکشویی ماساژ اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز جکوزی استخر سرپوشیده سونا
باشگاه بدنسازی تنیس
آدرس:

 Al Habtoor City, Sheikh Zayed Road, Business Bay, Dubai, United Arab Emirates

توضیحات:

وستین الحبتور سیتی  یکی دیگر از هتل های 5 ستاره عالی و با کیفیت و شناخته شده  در دبی می باشد که در مسافت 2.5 کیلومتری از برج خلیفه قرار دارد و در یک منطقه تجاری، تفریحی و سرشار از  رستوران و بازارهای خرید در منطقه شیخ زاید می باشد. برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر درباره این هتل مجلل با ما در آژانس راه و رسم سفر همراه باشید. 

هتل 5 ستاره وستین الحبتور سیتی در41 طبقه ساخته شده است که در مجموع 1004 اتاق دارد ، این هتل شیک در کنار لا پرل   La Perle اولین نمایشگاه دائمی منطقه واقع در شهر الحبتور در کنار هتل قرار گرفته است که از روحیه دبی الهام گرفته شده است و از ویژگی های نفس گیر نمایش آب های زیرزمینی و پرتاب آب است که جلوه خاصی را برای چشم های شما ایجاد می کند.  تمامی اتاق های این هتل بزرگ مجهز به تهویه کننده هوا ، تلویزیون صفحه تخت ، قهوه ساز ، صندوق امانات ، مینی بار ‏و خط تلفن هستند و از قضای وسیعی برخوردار می باشند. تعدادی از اتاق های این هتل که  بزرگتر هستند محوطه جدا برای نشستن دارندولی همگی آنها از حمام اختصاصی لوکس ‏همراه با لوازم بهداشتی رایگان برخوردار می باشند. در این هتل امکانات زیادی برای مسافران تور دبی وجود دارد که از مهمترین آنها می توان به  تعداد 6 رستوران با غذاهای متنوع،  3 استخر روباز ، مرکز اسپا مجهز به 20 اتاق مجزا ، حمام سنتی ، ‏سونا و استودیو یوگا، سالن بدنسازی ، زمین تنیس، پارکینگ رایگان ،اینترنت ‏Wi-Fi‏ اشاره کرد. ‏ مرکز خرید دبی مال 10  دقیقه و فرودگاه بین المللی دبی 20  دقیقه از این هتل فاصله دارند. ‏از دیگر امکاناتی که مسافران تور دبی می توانند در این هتل 5 ستاره از آنها استفاده کنند عبارتند از  انبار چمدان، خدمات خشکشویی و نظافت با پرداخت هزینه اضافه، صندوق امانات، دستگاه ای تی ام، نگهبانی، ، دربان، و دستگاه براق کننده کفش از خدمات این هتل می باشد. خدمات اتاق ۲۴ ساعته، نگهبانی و میز پذیرش پاسخگوی نیازهای شما است و فضای در نظر گرفته شده برای افراد سیگاری، از دیگر خصوصیات هتل وستین الحبتور سیتی دبی است.