هتل فرید آباد گیت وی .آگرا | faridabad gateway Hotel agra.

.آگرا
angle-left
angle-right
رستوران سرویس رایگان رفت و آمد رستوران فضای باز پارکینگ اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته کافه
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای مینی بار
استخر سرباز
اجاره دوچرخه
توضیحات:

هتل گیت وی آگرا  The Gateway Hotel, Agra، در 4.5 هکتار باغ واقع شده و با چشم انداز نفس گیری از تاج محل پذیرای میهمانان خواهد بود. پذیرش این هتل به صورت 24 ساعته در حال خدمت به میهمانان می باشد. از امکانات این هتل می توان به استخر روباز با آب تازه، مرکز تناسب اندام و مرکز آبگرم  اشاره کرد.

تمامی اتاق ها با ظرافت تزیین و چیده شده اند، و امکاناتی از قبیل سیستم تهویه هوا، کفپوش های مرمر و کاشی، تلویزیون کابلی، مینی بار، امنیت شخصی، حمام شخصی، دوش آب و لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان را برای میهمانان ارائه می کنند.

فاصله هتل گیت وی تا تاج محل 3 کیلومتر، تا فرودگاه آگرا 10 کیلومتر و تا ایستگاه قطار آگرا 5 کیلومتر می باشد.

در مرکز آبگرم هتل ماساژ ها و روش های درمانی سنتی هندی برای میهمانان ارائه می شود. میهمانان می توانند در کارگاه های آشپزی یا نقاشی هتل شرکت کنند. در این هتل مرکز تجاری و گل فروشی نیز وجود دارد.

کافه گاد (GAD) به صورت 24 ساعته در حال سرویس دهی به میهمانان می باشد، این کافه غذا های محلی و سنتی را به صورت سلف سرویس یا منو برای میهمانان سرو می نماید. رستوران جانکار(Jhankar )  غذا های هندی و چینی به همراه موسیقی زنده برای میهمانان سرو می شود. کافه ساگویی (Sagui  ) با چشم انداز زیبا نوشیدنی های متنوع را برای میهمانان سرو می نماید.

تاج گنج انتخاب خوبی برای مسافرانی است که علاقه مند به معماری های تاریخی و بناهای تاریخی  می باشند.