هتل گلدن ایج 1 استانبول | golden age 1 Hotel istanbul

angle-left
angle-right
رستوران آسانسور پارکینگ خشکشویی ماساژ اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته کافه بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز استخر سرپوشیده سونا
باشگاه بدنسازی
آدرس: Topcu Cad.No:10 Talimhane Taksim, Beyoglu, 34000 Istanbul, Turkey
توضیحات:

هتل گلدن ایج 1 استانبول Golden Age 1 Istanbul در 300 متری منطقه تکسیم در مرکز استانبول قرار دارد که به عنوان مکانی که با زیبایی های تاریخی، طبیعی و باستان شناسی خود در دوره های مختلف توجه بشریت را به خود جلب نموده و او را مسحور خود نموده است و همچنین در محل تقاطع آسیا و اروپا قرار دارد. هتل Golden Age 1 Istanbul انتخاب مناسبی برای تاجران می‌باشد زیرا می‌توان با یک پیاده روی کوتاه به میدان تکسیم، خیابان استقلال و مراکز خرید لوکس دسترسی پیدا کرد. هتل گلدن ایج 1 استانبول دارای ۳ سالن کنفرانس می باشد که برای برگزاری جلسات و برنامه های کاری، محیط مناسبی است. 

این هتل دارای 181 اتاق است. اتاق های این هتل با رنگ های گرم و مبلمانی به سبک سنتی ترکی تزئین شده اند. همه اتاق ها از سرویس چای، قهوه و آب گرم رایگان، مینی بار، تلوزیون ال سی دی با کانال های محلی و ماهواره ای، اینترنت پرسرعت وای فای ، صندوق امانات، سرویس اتاق ۲۴ ساعته، وان و یا دوش حمام، آینه، تشک های نرم و راحت و ... بهره مند می باشند. 

دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی در مقابل هتل Golden Age 1 Istanbul امکان‌پذیر است و هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک 24 کیلومتر و تا فرودگاه سابیها 47 کیلومتر فاصله دارد.