موزه هنرهای معاصر مادرید

Museo de Arte Contemporáneo de Madrid

یکی از شهرهای مهم و محبوب اسپانیا که بین مسافران تور اسپانیا طرفداران زیادی دارد، مادرید است که کلان شهری مدرن می باشد و در آن جاذبه های دیدنی بسیاری وجود دارد. گردشگران و علاقه مندان به تور اسپانیا می توانند در شهر مادرید به معنای واقعی ، اسپانیا را مشاهده کنند. آژانس راه و رسم سفر در این بخش قصد دارد تا به معرفی یکی از جاذبه های گردشگری مادرید به نام موزه هنرهای معاصر بپردازد، در ادامه با ما همراه باشید.

موزه-هنرهای-معاصر-مادرید

موزه هنرهای معاصر یکی از موزه های معروف در شهر مادرید می باشد که به اسم مرکز هنری ملکه صوفیا نیز شناخته می شود. این مجموعه در سال 1986 میلادی توسط ملکه صوفیا افتتاح شد و مرکزآوانگارد هنر معاصر مادرید می باشد.

این ساختمان صیقلی مدرن، توسط آنتونیو فرناندز آلبا طراحی شد و ویژگی‌هایی دارد که بسیار یادآور مرکز پومپیدو پاریس است، مانند سه برج شیشه‌ای که جایگاه آسانسورها در بیرون ساختمان‌اند.

غافلگیری دیگر برای بازدیدکنندگان، باغی افسونگر در حیاط داخلی می‌باشد که پر از مجسمه‌های خیال‌انگیز شده است. در نمایش کامل این موزه از هنر معاصر اسپانیا، این مجموعه شامل شاهکارهای قابل توجهی مانند آثار خوان میرو، پابلو پیکاسو و سالوادور دالی می‌شود.

موزه-هنرهای-معاصر-مادرید-اسپانیا

اگر قصد سفر به مادرید را دارید میتوانید به آژانس راه و رسم سفر مراجعه کنید. آژانس مسافرتی راه و رسم سفر آماده ارائه بهترین خدمات مسافرتی با نازل ترین قیمت برای شما عزیزان می باشد. شما می توانید با انتخاب تور مادرید یک سفر به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.