موزه لاسارو گالدیانو مادرید

Lázaro Galdiano Museum Madrid

یکی از شهرهای مهم و محبوب اسپانیا که بین مسافران تور اسپانیا طرفداران زیادی دارد، مادرید است که کلان شهری مدرن می باشد و در آن جاذبه های دیدنی بسیاری وجود دارد. گردشگران و علاقه مندان به تور اسپانیا می توانند در شهر مادرید به معنای واقعی ، اسپانیا را مشاهده کنند. آژانس راه و رسم سفر در این بخش قصد دارد تا به معرفی یکی از جاذبه های گردشگری مادرید به نام موزه لاسارو گالدیانو بپردازد، در ادامه با ما همراه باشید.

موزه-لاسارو-گالدیانو-مادرید-اسپانیا

موزه‌ی لاسارو گالدیانو نمایشگاهی منحصر‌به‌فرد از مجموعه خصوصی لاسارو گالدیانو، سرمایه‌دار اسپانیایی، در عمارت و محل زندگی او و همسرش است.

این مجموعه وسیع شامل ۹۰۰۰ اثر می‌شود که در ۳۰ اتاق به نمایش گذاشته شده‌اند و کتابخانه‌ای با نسخه‌های دست‌نویس نیز از بخش‌های آن است. از زره، سکه و مدال گرفته تا جواهرات، کریستال و فرش‌ها، مجموعه بسیار متنوعی را در این موزه می‌توان دید.

همچنین نقاشی‌های اسپانیایی متعلق به قرون ۱۶ و ۱۷ شامل آثار اساتید برجسته‌ای مانند ال گرکو، گویا، ولاسکز، زورباران، ریبرا، پردا و موریو در مجموعه این موزه جای گرفته‌اند.

اگر قصد سفر به مادرید را دارید میتوانید به آژانس راه و رسم سفر مراجعه کنید. آژانس مسافرتی راه و رسم سفر آماده ارائه بهترین خدمات مسافرتی با نازل ترین قیمت برای شما عزیزان می باشد. شما می توانید با انتخاب تور مادرید یک سفر به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.