موزه سورویا (موزه سورولا) مادرید

Museo Sorolla Madrid

یکی از شهرهای مهم و محبوب اسپانیا که بین مسافران تور اسپانیا طرفداران زیادی دارد، مادرید است که کلان شهری مدرن می باشد و در آن جاذبه های دیدنی بسیاری وجود دارد. گردشگران و علاقه مندان به تور اسپانیا می توانند در شهر مادرید به معنای واقعی ، اسپانیا را مشاهده کنند. آژانس راه و رسم سفر در این بخش قصد دارد تا به معرفی یکی از جاذبه های گردشگری مادرید به نام موزه سورویا بپردازد، در ادامه با ما همراه باشید.

موزه سورویا موزه‌ای است در مادرید اسپانیا که منزل هنرمند خواکین سورویا بوده که پس از مرگ همسرش محل زندگیشان را تبدیل به موزه کرده است. بعضی از اتاق‌ها همان‌طور که در زمان زندگی هنرمند بوده دست نخورده و با همان ترکیب باقی مانده، اتاق‌های دیگر به عنوان گالری برای نمایش نقاشی سورویا استفاده می‌شود.

این مجموعه که در اتاق‌های روشن و درخشان به نمایش گذاشته شده، شامل گستره وسیعی از نقاشی‌ها و طراحی‌های هنرمند است. حتماً از حیاط این موزه که به زیبایی با فواره و کاشی‌کاری سبک اندلسی تزیین شده بازدید کنید.

 

موزه-سورویا-مادرید-اسپانیا

اگر قصد سفر به مادرید را دارید میتوانید به آژانس راه و رسم سفر مراجعه کنید. آژانس مسافرتی راه و رسم سفر آماده ارائه بهترین خدمات مسافرتی با نازل ترین قیمت برای شما عزیزان می باشد. شما می توانید با انتخاب تور مادرید یک سفر به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.