موزه باستان شناسی مادرید

Archaeology Museum Madrid

یکی از شهرهای مهم و محبوب اسپانیا که بین مسافران تور اسپانیا طرفداران زیادی دارد، مادرید است که کلان شهری مدرن می باشد و در آن جاذبه های دیدنی بسیاری وجود دارد. گردشگران و علاقه مندان به تور اسپانیا می توانند در شهر مادرید به معنای واقعی ، اسپانیا را مشاهده کنند. آژانس راه و رسم سفر در این بخش قصد دارد تا به معرفی یکی از جاذبه های گردشگری مادرید به نام موزه باستان شناسی بپردازد، در ادامه با ما همراه باشید.

موزه باستان شناسی در خیابان سرانو کنار پلازا کولون واقع در میدان کلمبوس قرارگرفته است و غنی از نمایشگاه های اسپانیایی از تاریخ دوران قبل از میلاد تا رنسانس و فراتر از آن است که در سال 1867 توسط حکم سلطنتی ایزابلای دوم به عنوان سرمایه گذار آن، جهت حفاظت از آثار تاریخی اقوام گذشته تا عصر حاضر تأسیس شد که شامل همه دوره ها و سبک ها از جمله سارکوفاجی ها و مومیایی های مصری، مجموعه های هنری سکه شناسی، زیست شناسی، باستان شناسی و باستان شناسی عرب، قوم نگاری و مجموعه های زیبا و تزئینی پادشاهان اسپانیا است و در سال 1895 افتتاح گردید شما با شرکت در تور اسپانیا می‌توانید از این موزه‌ی بی‌نظیر دیدن نمائید.

این موزه شامل ثروتی غنی از هنر مذهبی است. بسیاری از نمایشگاه ها از کلیساها و صومعه­ ها حذف شده اند ولی بسیاری از آثار باستانی مقدس هنوز وجود دارند. یکی از محبوب ترین نمایشگاه ­ها، یک اثر زیر زمینی از نقاشی های غار تاریخی است در آلتامیرا، کانابریا در شمال اسپانیا که در سال 1868 کشف شده است. به دلایل حفاظتی، دسترسی به اصل آن بسیار محدود است. نقاشی هایی مانند بیسون، اسب ها و گرازها.

این موزه در ساختمانی نئوکلاسیک قرار دارد که در طبقه بالای آن نیز کتابخانه ملی قرار گرفته است و فضایی مشترک برای یادگیری و لذت بردن از مجموعه های عالی باستان شناسی اسپانیایی را فراهم آورده است. این کتابخانه متخصص در نشریات علمی هنر، تاریخ، باستان شناسی و موزه شناسی است. یکی از گنجینه های بسیار ارزشمند آن، لست لیدی اِلچه است. مجموعه ای در ساختمان نمادین موزه ملی باستان شناسی، در قلب مادرید، که سفری را در طول تاریخ ارائه می دهد و نشان دهنده حفاری­ های زیادی است که در سرتاسر اسپانیا صورت گرفته و تنوع اقوام و فرهنگ ها در اسپانیا از ماقبل تاریخ تا قرن 19 (دوران باروک) و آثار با ارزشی همچون سرامیک مودجار، سکه ها و مدال ها از همه زمان ها را به نمایش گذاشته است. همچنین مجموعه های مختلفی از خارج از اسپانیا، به ویژه از یونان باستان، از دو شهر بزرگ به ویژه از مگنا گراسیا، تعداد کمی از مصر باستان و چند قطعه هم از خاور نزدیک آورده شده است.

موزه-باستان-شناسی-مادرید-اسپانیا

اگر قصد سفر به مادرید را دارید میتوانید به آژانس راه و رسم سفر مراجعه کنید. آژانس مسافرتی راه و رسم سفر آماده ارائه بهترین خدمات مسافرتی با نازل ترین قیمت برای شما عزیزان می باشد. شما می توانید با انتخاب تور مادرید یک سفر به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.