کلیسای سن فرانسیسکو مادرید

Basilica de San Francisco Madrid

یکی از شهرهای مهم و محبوب اسپانیا که بین مسافران تور اسپانیا طرفداران زیادی دارد، مادرید است که کلان شهری مدرن می باشد و در آن جاذبه های دیدنی بسیاری وجود دارد. گردشگران و علاقه مندان به تور اسپانیا می توانند در شهر مادرید به معنای واقعی ، اسپانیا را مشاهده کنند. آژانس راه و رسم سفر در این بخش قصد دارد تا به معرفی یکی از جاذبه های گردشگری مادرید به نام کلیسای سن فرانسیسکو بپردازد، در ادامه با ما همراه باشید.

کلیسای سن فرانسیسکو، یکی از کلیساهای معروف در شهر مادرید است که در سال 1761 ساخته شد که سر در ورودی نئوکلاسیک و گنبدی، مدتی بعد در سال 1770 به بنا اضافه شد. فضای داخلی کلیسا دارای پلان به صورت دوار، گنبد و 6 کلیسای کوچک است.

در کلیسای سن فرانسیسکو مادرید می توان شاهد آثاری از نقاشی‌هایی گویا، ولاسکز و مائیا بود. این کلیسا موزه ای نیز دارد که آثار مختلف هنری مذهبی و دست ساخته‌های گوناگون را در خود گنجانده است.

بر اساس برخی برآوردها، این کلیسا با 56 متر ارتفاع بلندترین کلیسای اسپانیا و چهارمین کلیسای بلند در جهان است. مجموعه‌ای از راهروها در پشت محراب بالا قرار گرفته که با آثار هنری قرن‌های 17 تا 19 پر شده است. ورود به کلیسا برای گردشگران به همراه راهنمای کلیسا صورت می‌گیرد. در صبح روزجمعه می‌توانید به صورت رایگان از آن دیدن کنید. البته اگر کلیسا میزبان مراسم عروسی یا مراسم خاص دیگری نباشد!

اگر قصد سفر به مادرید را دارید میتوانید به آژانس راه و رسم سفر مراجعه کنید. آژانس مسافرتی راه و رسم سفر آماده ارائه بهترین خدمات مسافرتی با نازل ترین قیمت برای شما عزیزان می باشد. شما می توانید با انتخاب تور مادرید یک سفر به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.