پارک بوئن رتیرو مادرید

Buen Retiro Park Madrid

یکی از شهرهای مهم و محبوب اسپانیا که بین مسافران تور اسپانیا طرفداران زیادی دارد، مادرید است که کلان شهری مدرن می باشد و در آن جاذبه های دیدنی بسیاری وجود دارد. گردشگران و علاقه مندان به تور اسپانیا می توانند در شهر مادرید به معنای واقعی ، اسپانیا را مشاهده کنند. آژانس راه و رسم سفر در این بخش قصد دارد تا به معرفی یکی از جاذبه های گردشگری مادرید به نام پارک بوئِن رِتیرو بپردازد، در ادامه با ما همراه باشید.

پارک-بوئِن-رِتیرو-مادرید-اسپانیا

پارک بوئن رتیرو قلب سبز مادرید و پر از باغ‌های زیباست که در چند قدمی شرق موزه‌ی پرادو واقع شده است. این پارک تا پایان قرن نوزدهم به خانواده‌ی سلطنتی اسپانیا تعلق داشت و پس از آن درهای آن به روی همه‌ی مردم باز شد. اگر همراه با کودکان خود از این پارک دیدن می‌کنید، پارو زدن روی دریاچه‌ی بزرگ این پارک در نزدیکی مجسمه‌ی آلفونسوی دوازدهم، گزینه‌ی خوبی برای گذراندن بعدازظهری آفتابی خواهد بود.

عمارت آهنی و شیشه‌ای ساخته‌شده در سال ۱۸۸۷ که نمایشگاه فیلیپین را در خود جای داده است، عمارت بسیار باشکوهی است. در دریاچه‌ی روبه‌روی این عمارت، سروهای برگ‌ریز (bald cypress) و درختان باتلاقی عجیبی روییده‌اند که در تابستان به رنگ قهوه‌ای طلایی زیبایی درمی‌آیند. قدیمی‌ترین درخت مادرید نیز در همین نزدیکی است. این درخت سرو مونتزوما (Montezuma Cypress) نام دارد که در سال ۱۶۳۳ کاشته شده است و با حصاری آهنی محافظت می‌شود.

پارک-بوئِن-رِتیرو-مادرید

اگر قصد سفر به مادرید را دارید میتوانید به آژانس راه و رسم سفر مراجعه کنید. آژانس مسافرتی راه و رسم سفر آماده ارائه بهترین خدمات مسافرتی با نازل ترین قیمت برای شما عزیزان می باشد. شما می توانید با انتخاب تور مادرید یک سفر به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.