مرکز خرید سان‌تک سیتی مال سنگاپور

Suntec Shopping Mall Singapore

کشور سنگاپور کشوری است که برای خرید بسیار مناسب بوده و علاقه مندان و گردشگران زیادی از تور سنگاپور را به خود جذب می کند. دارای مراکز خرید فراوانی است و اکثر آن ها با کیفیت خوب و قیمت مناسب اجناس و برندهای خود را عرضه میکنند. مشتریان زیادی دارند و از آنجا که وارد کننده قدری است خیلی از برند های معروف بین المللی در مراکز خرید این کشور شعبه دارن. آژانس مسافرتی راه و رسم سفر یکی دیگر از این مراکز خرید را به شما معرفی می کند.

مرکزخرید-سان-تک-سیتی-مال

از بزرگ ترین مراکز خریدی که در سنگاپور می توان به آن اشاره کرد سان‌تک سیتی مال نام دارد که شامل 4 بخش اصلی گالری، Tropics، مرکز تفریحی و تراس آب‌نما می باشد. هم چنین 400 فروشگاه بزرگ که همگی با کیفیت های مطلوب مشتریان زیادی را ببه این بازار کشانده و سرگرم می کنند. نام‌های مطرح داخلی و بین‌المللی در زمینه‌ی مد و پوشاک، موسیقی، لوازم ورزشی، اسباب‌بازی، هنر و صنایع دستی در این مجموعه پذیرای گردشگران هستند. طراحی و معماری مرکز خرید سانتک سیتی توسط معماران فنگ شویی چینی با اصول فنگ شویی اجرا شده است.

مرکز خرید سان‌تک سیتی مال یک فواره به نام فواره ثروت وجود دارد که نامش در سال 1998 به عنوان بزرگترین فواره‌ی دنیا در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسیده است و زیبایی این مجتمع را دو چندان کرده است. البته این مرکز خرید آن قدر جالب و سرگرم کننده است که ساعت های شما را می گذراند و ممکن است شما خسته شوید! برای رفع این خستگی نیز 100 غذاخوری و کافه در این مجموعه وجود دارد. Carrefour of France بزرگ‌ترین هایپرمارکت سنگاپور هم در این مرکز قرار دارد. این مرکز خرید ها خود به تنهایی از جاذبه های گردشگری سنگاپور می باشند زیرا از دلایل مهم هر کس برای مسافرت، خرید کردن است.

مرکزخرید-سان-تک-سیتی-مال-سنگاپور