باغ وحش پکن

Beijing Zoo

چین یکی از کشورهای توریستی و محبوب در شرق آسیا است که دارای تاریخ کهن است که در آن بناهای تاریخی و سازه های قدیمی زیادی وجود دارد که در کنار طبیعت سرسبز و زیبایی که دارد باعث جذب توریست از نقاط مختلف جهان شده است. این کشور به دلیل گسترش جغرافیایی که دارد و همچنین آب و هوای متفاوتش از حیات وحشی با انواع جانوران برخوردار است. پکن به عنوان پایتخت و یکی از شهرهای توریستی چین، از باغ وحش بزرگی برخوردار است، اگر علاقه ای به حیوانات دارید در ادامه برای آشنایی بیشتر همراه آژانس مسافرتی راه و رسم سفر باشید.

باغ-وحش-پکن-چین

باغ وحش پکن (Beijing Zoo) جزو قدیمی ترین باغ وحش هایی است که در کشور چین وجود دارد، این باغ وحش در سال 1906 میلادی افتتاح شده است و به دلیل پانداهای شیرینی که دارد محبوبیت ویژه ای بین مردم پیدا کرده است و در سال مورد بازدید تعداد زیادی از گردشگران و مسافران تور چین قرار می گیرد. در باغ وحش پکن نزدیک به 450 گونه از حیوانات وجود دارد که تعداد کل آنها به 5.000 جاندار می رسد و از جاذبه های توریستی پکن بشمار می رود. این باغ وحش شامل 16قسمت مختلف می باشد که بخش پانداهای آن از همه معروف تر است و در سال 1989 میلادی افتتاح شد و مساحت آن نزدیک به 10.000 متر مربع می باشد. همه بخش های باغ وحش پکن به شگلی ساخته شده که حیوانات در آن با راحتی کامل باشند.

یکی دیگر از بخش های جذاب و زیبای این باغ وحش، آکواریوم آن می باشد مه در سال 1999 میلادی شد و جزو  بزرگترین آکواریوم های دنیا می باشد و مسافران تور چین میتوانند در آن انواع حیوانات آبزی از ماهی های آدمخوار تا اسب های آدمی بزرگ را مشاهده کنند. قیمت ورودی برای بازدید از محیط باغ وحش 15 یوان می باشد و اگر بخواهید از باغ وحش و محیط پانداها دیدن نمایید باید 19 یوان پرداخت نمایید. ساعت کاری این باغ وحش 7 صبح تا 6 بعد از ظهر می باشد. هزینه ورودی آکواریوم نیز 150 یوان می باشد و از ساعت 9 تا 5:30 می توانید از آن بازدید نمایید. شما می توانید برای رفتن به این باغ وحش از وسایل حمل و نقل عمومی نیز استفاده کنید و با استفاده از مترو و اتوبوس به آنجا بروید.

باغ-وحش-پکن