پارک جهانی پکن

Beijing World Park

چین، کشوری پهناور با قدمت طولانی است که از مکان های دیدنی و بناهای تاریخی زیادی تشکیل شده است. پکن، پایتخت این کشور و یکی از شهرهای گردشگری در این کشور است که در سال میزبان تعداد زیادی از گردشگران از سرتاسر جهان می باشد. مسئولین و مدیران کشور چین همواره به دنبال جذب هر چه بیشتر گردشگر بوده اند که یکی از آن کارها احداث پارک جهانی بوده است. در ادامه برای آشنایی بیشتر آژانس مسافرتی راه و رسم سفر را دنبال کنید.

پارک-جهانی-پکن

پارک جهانی (Beijing World Park) یکی از مکان های گردشگری پکن است  که در سال 1999 میلادی ساخته شده است و در بخش جنوبی غربی شهر قرار دارد. در این پارک گردشگران و مسافران تور چین می توانید جهان را در شکل و اندازه کوچک تر ببینند و این امکان را فراهم می کند تا بدون ترک شهر پکن بیشتر سازه های مشهور جهان را تماشا کنید که برای نمونه می توان به برج ایفل، تاج محل، اهرام مصر، پل منهتن نیویورک و حتی تخت جمشید اشاره کرد.

در پارک جهانی بیشتر افراد به دنبال آثار مشهور کشورهای دیگر هستند و نیز بعضی ها به دنبال دیدن آثار باستانی کشور خود هستند. مثلاً گردشگران ایرانی قاعدتاً در این پارک دنبال تخت جمشید می گردند تا ببینید چینی ها این سازه باستانی را چگونه بازسازی کرده اند. علاوه بر بازدید از این جاذبه های گردشگری، شما می توانید با فرهنگ و مردم کشورهای مختلف بیشتر آشنا شوید. از دیگر تفریحات این پارک می توان به فیل سواری، شتر سواری و غذا دادن به پرنده ها اشاره کرد.

پارک-جهانی-پکن-چین