کاخ تابستانی پکن

Beijing Summer Palace

چین از کشورهای گردشگری در آسیا است که در قسمت شرق این قاره قرار دارد و دارای قدمت چندین هزار ساله است. چین در گذشته یک امپراطوری بزرگ و قدرتمند بوده است که در طول زمان با دیگر امپراطوری های زمان خود وارد جنگ شده است. در این کشور مکان های و بناهای دیدنی و تاریخی فراوانی وجود دارد که هر اکثر آنها از جاذبه های توریستی چین به حساب می آیند. پایتخت این کشور، پکن است که از شهرهای مهم و گردشگری است و با مکان های دیدنی و تفریحی خود در طول سال میزبان تعداد بیشماری از توریستها و علاقه مندان به تور چین می باشد. در این بخش آژانس راه و رسم سفر قصد تا شما را با یکی از بناهای تاریخی در پکن به نام کاخ تابستانی آشنا کند. جهت آشنایی بیشتر ما را همراهی کنید.

کاخ-تابستانی-پکن

کاخ تابستانی (Summer Palace) یکی از کاخ های امپراطوری در کشور چین است که در ناحیه شمال غربی شهر پکن قرار دارد، این کاخ بین مردم به اسم کاخ سلطنتی نیز شناخته می شود. کاخ تابستانی پکن در سال 1153 میلادی احداث شد، زمانی که سلسله جین پایتخت خود را به شهر دیگری تغییر دارد، که امروزه در نواحی پکن قرار دارد. این کاخ به جهت اینکه نزدیک رودخانه قرار دارد و همچنین دارای منظره ای زیبا و دلنشین است، یکی از مکان های گردشگری پکن شده است و بین مردم محبوبیت ویژه ای دارد. از زمان ساخت کاخ تابستانی پکن تا کنون چندین بار مورد بازسازی و مرمت قرار گرفته و به اسم های گوناگونی نیز شناخته می شود. این مجموعه از 3 قسمت اصلی تشکیل شده است که یکی از انها بخش سیاسی کاخ می باشد که دارای یک تالار بزرگ به نام خیرخواهی و طول عمر است که جلسه های سیاسی کشور در آنجا برگزار می شد و از مهمترین مکان های سیاسی در زمان خود بوده است.

کاخ-تابستانی-پکن-چین

بخش دیگر آن کاخ های مربوط به زندگی امپراتور و ملکه ها بوده است و بخش سوم برای تفریح و گردش و استراحت خاندان امپراطوری می باشد که از باغ های زیبا تشکیل شده و اطراف کاخ هم نیز تپه هایی وجود دارد. یکی از جذابیت هایی که گردشگران و مسافران تور چین می توانند زمان بازدید از کاخ تابستانه پکن استفاده کنند، قایق سواری  در دریاچه کونمینگ و تماشای منظره شگفت انگیز اطراف می باشد. برای دسترسی به این کاخ می توان از خط 4 و 16 مترو استفاده کرد. مسافران تور چین می توانند برای بازدید از کاخ تابستانی پکن از ساعت 6 صبح الی 6 عصر به آن مراجعه کنند.

کاخ-تابستانی