آبشار تورگورت مارماریس

Turgut waterfall Marmaris

مارماریس از شهرهای توریستی در ترکیه است که در جنوب غربی این کشور واقع شده است و چند سالی است که به یکی از مقاصد مهم گردشگری تبدیل شده است. طبیعت زیبا و امکانات تفریحی در کنار جاذبه های توریستی مارماریس باعث شده تا در طول سال میزبان بسیاری از توریستها و افراد علاقه مند تور ترکیه باشد. آبشار تورگوت یکی از دیدنی های این شهر است که در این مطلب آژانس مسافرتی راه و رسم سفر قصد دارد آن را معرفی کند. در ادامه در کنار ما باشید.

آبشار-تورگورت-مارماریس

 آبشار تورگوت (Turgut Waterfall) در استان موگلا قرار دارد که در ناحیه جنوب غربی کشور ترکیه می باشد. این آبشار در کنار روستای تورگوت قرار گرفته و به همین دلیل به همین اسم شناخته می شود. آبشار تورگوت نزدیک به 30 کیلومتر از شهر مارماریس فاصله دارد، ولی آن دسته از مسافران تور مارماریس که از روستای تورگوت دیدن می کنند می توانند با 15 دقیقه پیاده روی به آبشار دسترسی پیدا کنند.

آبشار تورگوت از روز 15 ماه آگوست در سال 2011 میلادی به ثبت ملی رسید و بعد از آن تحت اداره دولت ترکیه قرار گرفت. آبشار تورگوت تقریباً 10 متر ارتفاع دارد و در پایین یک دریاچه موچک و کم عمق وجود دارد که محلی مناسبی برای شنا کردن و آب تنی گردشگران و مسافران تور ترکیه می باشد. در اطراف این آبشار پوشش گیاهی جالب و شگفت انگیزی احاطه شده که برای نمونه می توان به وجود درختان گرمسیری اشاره کرد. در فصل تابستان سافاری های تور مارماریس از کنار این آبشار رفت و آمد می کنند و افراد می توانند با مبلغ کمی از این تورها استفاده کنند و لحظاتی شاد و به یادماندنی را داشته باشند.

آبشار-تورگورت-مارماریس-ترکیه