پارک ملی مارماریس

Marmaris Park

مارماریس یکی از شهرهای کشور ترکیه است که طبیعت زیبا و مکان های دیدنی فراوانی دارد و گردشگران زیادی در طول سال به این شهر سفر می کنند. یکی از جاذبه های گردشگری مارماریس، پارک ملی آن است که به مسافران تور ترکیه پیشنهاد می شود در سفر خود حتماً از آن دیدن کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این پارک ، آژانس مسافرتی راه و رسم سفر را دنبال کنید.

پارک-ملی-مارماریس

پارک ملی مارماریس در سال 1996 میلادی ساخته شد و با طبیعت شگفت انگیز و منابع فرهنگی و تفریحی که دارد یه یکی از مکان های توریستی ترکیه تبدیل شده است. این پارک در قسمت جنوب غربی کشور ترکیه قرار دارد و حدوداً 29 هکتار  وسعت دارد. این پارک در فاصله 6 کیلومتری شهر مارماریس واقع شده است و پناهگاهی برای جانوران و گیاهان گوناگون و زیبا می باشد. پارک ملی مارماریس از مکان های محافطت شده فراوانی تشکیل شده است و دارای خط ساحلی متفاوتی است که در سبب شده توریستها و مسافران تور مارماریس در آن قایق سواری کنند. یکی دیگر از ویژگی های پارک ملی مارماریس اطراف آن است که از ساحل آرام و دنج برخوردار می باشد و مسافت اندکی به جزیره سنت (Cennet) دارد. در این پارک درختان کاج  سرخ انبوهی وجود دارد و درختان «سویت گام» هم  در اطراف آن دیده می شود.  درختان کاخ سرخ، صنوبر، چنار و سرو دست در دست هم چشم انداز زیبای این پارک ملی را در دره به وجود آورده اند. درختان دیگری هم مثل زیتون وحشی، بج، سوماق، اقاقیا و … در همه جای آن این پارم وجود دارد.

قسمتی از پارک ملی مارماریس یک ساحل زیبا و دنج وجود دارد که مسافران تور ترکیه و گردشگران می توانند در امواج آن شنا کنندو لذت ببرند. برای دسترسی به این پارک از مرکز شهر مارماریس میتوانید سوار تاکسی صورتی رنگی که آنجا قرار دارد بشوید و بعد از گذشت 10 دقیقه به درب پارک برسید.

پارک-ملی-مارماریس-ترکیه