رستوران حسن کولکوقلو کوش آداسی

Hasan Kolcuoglu Restaurant Kusadasi

رستوران بسیار شیک و زیبای حسن کولکوقلو در واقع یک کبابی بی نظیر است که در شهر کوش آداسی واقع شده است. این رستوران شیک در طبقه بالای هتل افه بوتیک واقع شده است و یکی از بهترین کبابی های شهر محسوب می شود. برای آشنایی بیشتر با این رستوران همراه با آژانس راه و رسم سفر باشید.

 رستوران حسن کولکوقلو کوش آداسی دارای تراسی با چشم انداز بی نظیر به قصر می باشد که لذت صرف غذا در آن را دوچندان می کند. تراس رستوران حسن بهترین محل برای صرف غذاهای لذیذ آن می باشد و معمولا همیشه رزرو شده است و اگر می خواهید غذای خود را درون تراس نوش جان کنید باید از قبل میز خود را رزرو کنید. نمای تراس بسیار زیبا با نورپردازی حرفه ای می باشد و زمانی که به تور کوش آداسی سفر می کنید، نشستن در آن می تواند لحظات دلنشینی را برای شما رقم زند.

همچنین چند سالی است که رستوران علاوه بر نهار و شام، خدمات صبحانه نیز به مشتریان خود ارائه می دهد. قیمت صبحانه در رستوران حسن کولکوقلو کوش آداسی  حدودا پنجاه لیره می باشد که به صورت سلف سرویس یا بوفه ارائه می شود. انواع صبحانه های لذیذ محلی و اصیل ترکی در این رستوران ارائه می شود و مرباهای آن شهرت بسیاری در بین مشتریان دارد. ساعت کاری این رستوران فوق العاده هر روز از ساعت هشت صبح الی دوازده شب می باشد.

رستوران-حسن-کولکوقلو-کوش-آداسی