بازار بزرگ کوش آداسی

یکی از بخش های جدانشدنی در مسافرت خرید کردن می باشد. کوش آداسی یکی از شهرهای گردشگری در کشور ترکیه است که چند سالی است توانسته توجه خیلی از گردشگران را به سمت خود بکشاند. وجود فروشگاه و مراکز خرید متعددی که در این شهر وجود دارد سبب شده تا برای خرید کردن مسافران تور ترکیه مناسب باشد. در این مطلب آژانس مسافرتی راه و رسم سفر قصد دارد تا بازار بزرگ کوش آداسی را معرفی کند. در ادامه برای کسب اطلاعات بیشتر ما را دنبال کنید.

بازار-کوش-آداسی

بازار بزرگ کوش آداسی از مغازه هایی کوچیک و بزرگ بسیاری تشکیل شده است که به شکل فشرده کنار هم قرار گرفته اند. گردشگران و مسافران تور کوش آداسی در این بازار می توانند هر گونه کالای که در نظر را دارند را پیدا کنند. در این بازار یادگاری های سنتی وجود دارد که برای سوغات مناسب می باشد، همچنین سایر کالاها مانند فرش دست باف، قالیچه، گلیم، جواهرات بزرگ و کوچک، البسه و چرم مصنوعی و طبیعی در این بازار وجود دارد. یکی از ویژگی های بازار بزرگ کوش آداسی نزدیک بودن به بندر می باشد که فقط 5 دقیقه فاصله دارد و باعث جذب بیشتر مشتری می باشد. 

توجه داشته باشید که در فصل تابستان به خصوص هنگامی که که کشتی های کروز در بندر وجود دارند ، مغازه ها قیمت اجناس خود را بالا می برند. در این بازار مسافران می توانند برای خرید یک کالا در این مرکز تجاری تا پنجاه درصد از فروشنده تخفیف بگیرید. هرگز برای خرید کالا از خود اشتیاق نشان ندهید و توجه کنید فروش بسیاری از کالا ها در این مرکز تجاری به صورت عمده یا جینی می باشد.

بازار-کوش-آداسی-ترکیه