مرکز خرید تراسیتی آنتالیا

Terra City Shopping Mall Antalya

خرید کردن یکی از برنامه مهم برای مسافران به خصوص خانمها می باشد پس مهم است شهری که قصد سفر به آن را دارید دارای مراکز خرید خوبی باشد. آنتالیا از شهرهای ساحلی و توریستی در کشور آنتالیا است که با امکانات تفریحی و سرگرمی که دارد توجه خیلی از افراد علاقه مند به تور ترکیه را به خود جذب کرده است. هتل های آنتالیا بسیار شیک و مجلل است به گونه ای که مسافران در آن نهایت آرامش و لذت را تجربه حواهند کرد. آنتالیا از آن دسته از شهرهایی است که در بین ایرانیان طرفداران ویژه ای دارد، از مراکز خرید معروف آنتالیا می توان به تراسیتی اشاره کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با این مجموعه آژانس راه و رسم سفر را همراهی کنید.

مرکزخرید-تراسیتی-آنتالیا-ترکیه

مرکز خرید تراسیتی جزو شیک ترین مرکز خریدهای آنتالیا به حساب می آید که در منطقه لارا قرار دارد. این مجموعه در سال 2011 میلادی در 4 طبقه ساخته شد که به بزرگترین مرکز خرید آنتالیا شهرت دارد که مساحتی نزدیک به 480.000 مترمربع دارد. این مجموعه از 150 مغازه و فروشگاه تشکیل شده است که در گردشگران و مسافران تور آنتالیا داخل آنها می توانند انواع کالاها را با برندهای معروف جهان و ترک پیدا و خریداری کنند. یکی از ویژگی های تراسیتی، وجود 30 رستورانی می باشد که داخل خود جای داده است و همچنین امکاناتی مانند مسجد، اتاق تعویض لباس، دستشویی، استراحتگاه و ... دارد که سبب شده یه یکی از مکان های دیدنی آنتالیا تبدیل شود.

 مسافران تور ترکیه با وارد شدن به مرکز خرید تراسیتی آنتالیا، می توانند هم کالاهای گران قیمت با برندهای بین المللی را مشاهده کنندو از طرف دیگر هم برخی از فروشگاه هایی دارد که قیمت آنها مناسب و ارزان می باشد.  این مجموعه فروشگاهایی گوناگون بسیاری دارد که اصلی ترین آنها قسمت پوشاک است که نزدیک به 60 مغازه می باشد و مغازهای لباس و وسیله های کودکان ، کیف و کفش ، ساعت و جواهرات و زیور آلات ، لوازم دیجیتال و لوازم خانگی ، فروشگاه اسباب بازی و ... می باشند. بد نیست بدانید که داخل تراسیتی یه آژانس مسافرتی به اسم بلموندو وجود دارد.

مرکزخرید-تراسیتی-آنتالیا