مرکز خرید متروسیتی استانبول

Metrocity Shopping Center

در سفر به استانبول با برنامه‌ ریزی دقیق و مناسب و اطلاع از آدرس مراکز خرید و امکانات و خدمات هر یک از آن‌ها، می‌توانید با توجه به محل اقامت خود بهترین مرکز تجاری را برای خرید انتخاب کنید. آژانس راه و رسم سفر در این بخش قصد دارد تا به معرفی یکی از مراکز خرید استانبول به نام مرکز خرید متروسیتی بپردازد، در ادامه با ما همراه باشید.

مرکز خرید متروسیتی استانبول از سال ۲۰۰۳ یعنی دقیقا در ۳۰ آوریل سالِ ذکر شده افتتاح گردیده و در اختیار عموم مردم و گردشگران قرار گرفت. این مجموعه بی‌نظیر حدود ۱۴۰ مغازه و فروشگاه متنوع دارد که از گشت‌وگذار و قدم زدن در آن‌ها هرگز خسته نخواهید شد. تمامی اجناسی که در این مرکز خرید وجود دارند بسیار مرغوب و بی‌نظیر هستند و علاوه بر این قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه‌ای دارند. اما مهم‌ترین عاملی که باعث جلب توجه بسیاری از گردشگران در مورد این مرکز خرید شده، برخی تخفیف‌ها و به اصطلاح OFF شگفت‌انگیز است که برخی فروشگاه‌های مرکز خرید مترو سیتی استانبول برای فروش اجناس خود اعمال می‌کنند.

شاید باورتان نشود اگر بگوییم که در برخی موارد این تخفیف‌ها به بالای ۵۰ درصد رسیده و شما می‌توانید در چنین شرایطی هر چیزی که نظرتان را به شدت به خودش جلب کرده است را با بهترین قیمت خریداری کنید. فقط دقت کنید که ترکیه‌ای‌ها به تخفیف ایندیریم (Indirim) می‌گویند و جلوی هر فروشگاهی چنین چیزی را دیدید بدانید که مربوط به تخفیف است.

علاوه بر فروشگاه‌ها و مغازه‌های بسیار جذاب که در آن‌ها بهترین اجناس و کالاها وجود دارند، مرکز خرید مترو سیتی استانبول دارای امکانات رفاهی، گردشگری و تفریحی دیگریست که اشاره کردن به برخی از آن‌ها خالی از لطف نیست. برای مثال این مرکز خرید یک سینمای بسیار مجهز و بزرگ دارد که می‌توانید هر موقع که از خرید کردن خسته شدید آنجا رفته و یکی از به‌روزترین فیلم‌های سال را ببینید که در حال اکران شدن در سینماهای جهان هستند. نا گفته نماند که فیلم‌های ترکیه‌ای نیز در این سینما به نمایش داده می‌شوند که اگر علاقه‌ای به تماشای آن‌ها داشتید می‌توانید از فیلم‌های ترکیه‌ای نیز لذت ببرید.

آدرس مرکز خرید متروسیتی:

مرکز خرید متروسیتی، همه روزه از 10 صبح تا 10 شب باز است.

اگر قصد سفر به ترکیه را دارید میتوانید به آژانس راه و رسم سفر مراجعه کنید. آژانس مسافرتی راه و رسم سفر آماده ارائه بهترین خدمات مسافرتی با نازل ترین قیمت برای شما عزیزان می باشد. شما می توانید با انتخاب تور استانبول یک سفر به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.