پارک ببک استانبول

Bebek Park Istanbul

استانبول، یکی شهرهای دیدنی و توریستی ترکیه و یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در سراسر دنیاست و به دلیل هزینه های نسبتا کم و اشتراک فرهنگی و غذایی با ما، اولین انتخاب ایرانی ها برای سفر خارجی به حساب می آید. آژانس راه و رسم سفر در این بخش قصد دارد تا به معرفی یکی از جاذبه های دیدنی استانبول، به نام  بپردازد، در ادامه با ما همراه باشید.

پارک ببک استانبول با بیش از یک قرن قدمت دارای درختان سر به فلک کشیده و فضای سبز بسیار زیبایی است و برای بازدیدکنندگان آرامشی وصف ناپذیر به همراه دارد . پارک ببک در سال 1908 میلادی در منطقه بشیکتاش استانبول به روی عموم مردم بازگشایی شده تا به عنوان مکانی برای پیاده روی و استراحت مورد استفاده قرار گیرد . این پارک که از جاذبه های گردشگری ترکیه به شمار می آید به عنوان پارکی ساحلی بخشی از مجلل ترین محله استانبول را به خود اختصاص داده و مکانی مناسب برای دورهمی های خانوادگی در آخر هفته ها می باشد .

پارک ببک استانبول بعد از تاسیس در اوایل قرن بیستم اخیرا در سال 2008 میلادی توسط یک گروه از معماران ایتالیایی مورد بازسازی قرار گرفته است تا بر جذابیت و شکوه آن افزوده گردد . فضای سبز ببک پارک استانبول 8800 متر مربع می باشد و امروزه با وجود درختان کهنسال راش ، شاه بلوط و بلوط و دیگر گیاهان زینتی و بی نظیرش ، به یکی از جاذبه های گردشگری استانبول تبدیل شده است . امکانات لازم برای پیک نیک ، مسیرهای مختلف برای پیاده روی ، محوطه حیوانات خانگی و زمین های بازی از دیگر بخش های موجود در پارک Bebek هستند که در مجموع مساحتی حدود 16 هزار متر مربع را به خود اختصاص داده اند .

پیاده روی و قدم زدن در پارک ببک می تواند به عنوان یکی از تفریحات استانبول مورد استقبال قرار گیرد . در درون و اطراف این پارک گزینه های متفاوتی از کافه و رستوران در پیش روی شماست و همیشه جمعیتی زنده و سرحال از مردمان را خواهید دید . گردشگران تور استانبول برای رفتن به این پارک زیبا می توانند از اتوبوس هایی که به طور منظم از امینونو ، بشیکتاش و تکسیم مسافر جابجا می کنند استفاده نمایند .

اگر قصد سفر به استانبول را دارید میتوانید به آژانس راه و رسم سفر مراجعه کنید. آژانس مسافرتی راه و رسم سفر آماده ارائه بهترین خدمات مسافرتی با نازل ترین قیمت برای شما عزیزان می باشد. شما می توانید با انتخاب تور استانبول یک سفر به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.