پارک فنرباغچه استانبول

Fenerbahce Park Istanbul

استانبول، یکی شهرهای دیدنی و توریستی ترکیه و یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در سراسر دنیاست و به دلیل هزینه های نسبتا کم و اشتراک فرهنگی و غذایی با ما، اولین انتخاب ایرانی ها برای سفر خارجی به حساب می آید. آژانس راه و رسم سفر در این بخش قصد دارد تا به معرفی یکی از جاذبه های دیدنی استانبول، به نام پارک فنرباغچه بپردازد، در ادامه با ما همراه باشید.

پارک فنرباغچه از بزرگترین پارک هایی است که در شهر استانبول وجود دارد و در قسمت آناتولی قرار دارد که کنار دریا مرمره می باشد. این پارک در بین مردمان محلی کشور ترکیه طرفدار زیاد دارد به ویژه در آخر هفته ها مورد بازدید تعداد زیادی از مردم قرار می گیرد. وجود کافه های ساحلی یکی از ویژگی های پارک فنرباغچه است، همچنین وجود پلی که آن را به دماغه فنرباغچه وصل می کند باعث شده تا  یکی از مکان های توریستی استانبول تبدیل شود. میزهای پیک نیک و زمین بازی کودکان در پارک فنرباغچه از جمله گزینه های مورد علاقه خانواده هاست و کافه های پارک را بسیاری دوست دارند.

پارک فنرباغچه به دلیل چشم‌انداز زیبایی که از دریای مدیترانه دارد معروف است و به‌خصوص در هنگام غروب آفتاب‌ می‌توانید شاهد لحظات بی‌نظیری از تلالو کم‌جان نور خورشید بر روی آب‌های آبی مدیترانه باشید.

این پارک زیبا، در اغلب اوقات سال، میزبان عاشقان بسیاری است که برای دیدار هم به این پارک می‌آیند. همچنین پارک فنرباغچه مکان مناسبی برای قرارهای دوستانه و یا بازی کردن با کودکان است. دوچرخه‌سواری و فوتبال و یا صرف غذا و نوشیدنی در کافه‌ها و رستوران‌های ساحلی در این پارک لحظات خوش و لذت بخشی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

اگر قصد سفر به استانبول را دارید میتوانید به آژانس راه و رسم سفر مراجعه کنید. آژانس مسافرتی راه و رسم سفر آماده ارائه بهترین خدمات مسافرتی با نازل ترین قیمت برای شما عزیزان می باشد. شما می توانید با انتخاب تور استانبول یک سفر به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.