مرکز خرید گالریا استانبول

Gallery Shopping Center

در سفر به استانبول با برنامه‌ ریزی دقیق و مناسب و اطلاع از آدرس مراکز خرید و امکانات و خدمات هر یک از آن‌ها، می‌توانید با توجه به محل اقامت خود بهترین مرکز تجاری را برای خرید انتخاب کنید. آژانس راه و رسم سفر در این بخش قصد دارد تا به معرفی یکی از مراکز خرید استانبول به نام مرکز خرید گالریا بپردازد، در ادامه با ما همراه باشید.

مرکز خرید گالریا نخستین مرکز خرید در شهر استانبول است که قدمت آن به دهه 80 میلادی برمیگردد که دستور ساخت آن را  نخست وزیر آن زمان صادر کرد. جالب است بدانید که ساخت این مجموعه به تقلید از مرکز خرید گالریا شهر تگزاس در کشور آمریکا در زمینی به وسعت 77.000 هزار متر مربع انجام شد. مرکز خرید گالریا استانبول مسافت کمی با فرودگاه بین المللی آتاتورک دارد و در منطقه باکیرکوی واقع شده است.

این مجموعه دارای 4 طبقه می باشد و در آن می توانید پوشاک را با برندهای شناخته شده دنیا و ترکی را پیدا کنید. مرکز خرید گالریا جدا از خرید کردن یک مکان مناسب برای تفریح و سرگرمی می باشد و امکاناتی مانند سینما دارد که علاقه مندان و مسافران تور استانبول می توانند داخل آن فیلمهای بین المللی و ترکی را تماشا کنند، همچنین دارای پیست اسکی روی یخ بزرگ است.  مرکز خرید گالریا استانبول در سال 1990 میلادی بهترین مرکز خرید در جهان انتخاب شد.

آدرس مرکز خرید گالریا:

مرکز خرید گالریا، همه روزه از 10 صبح تا 10 شب باز است.

اگر قصد سفر به ترکیه را دارید میتوانید به آژانس راه و رسم سفر مراجعه کنید. آژانس مسافرتی راه و رسم سفر آماده ارائه بهترین خدمات مسافرتی با نازل ترین قیمت برای شما عزیزان می باشد. شما می توانید با انتخاب تور استانبول یک سفر به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.