مرکز خرید کاله استانبول

Calais Shopping Center

در سفر به استانبول با برنامه‌ ریزی دقیق و مناسب و اطلاع از آدرس مراکز خرید و امکانات و خدمات هر یک از آن‌ها، می‌توانید با توجه به محل اقامت خود بهترین مرکز تجاری را برای خرید انتخاب کنید. آژانس راه و رسم سفر در این بخش قصد دارد تا به معرفی یکی از مراکز خرید استانبول به نام مرکز خرید کاله بپردازد، در ادامه با ما همراه باشید.

مرکز خرید کاله به همراه موجی از ساخت و ساز که در سال‌های 2006_2007 شکل گرفت، ساخته شد. امروزه نیز به یکی از محبوت‌ترین مراکز خرید استانبول تبدیل شده است. دلیل اصلی آن دور بودن از شلوغی و هیاهوی شهری است و بیشتر مناسب افرادی است که می‌خواهند در یک یا دو روز بدون اتلاف وقت خرید‌های خود را انجام دهند.

مرکز خرید کاله 8 طبقه است و در مجموع 120 مغازه دارد. از معروف‌ترین برندهای دنیا که شعبه‌ای در این مرکز دایر کرده‌اند می‌توان به آدیداس، پوما و نایک اشاره کرد. همچنین اگر به لباس‌های مجلسی علاقه دارید، مغازه آلفا آبیه گزینه‌های مختلفی را پیش روی شما قرار می‌دهد. تنوع مغازه‌ها و کالاهای عرضه شده آنقدر زیاد است که هر کسی می‌تواند جنس مورد علاقه خود را پیدا کند.

علاوه بر اینها برندهای مطرح ترکیه نظیر کیلی، کوتون و دِری مُد در مرکز خرید کاله حضور دارند. دِری مُد از معروف‌ترین برندهای ترکیه است در زمینه تولید محصولات چرمی است و اجناس باکیفیتی را عرضه می‌کند. اگر قصد دارید لوازم خانگی را برای منزل خود یا به عنوان سوغاتی تهیه کنید، پیشنهاد می‌شوند به مغازه‌ی بزرگ مادا کوکو (Madam Coco) مراجعه کنید؛ شاید در نگاه اول قیمت اجناس بالا به نظر برسد، اما کافیست آن‌ها را لمس کنید تا متوجه کیفیت و ظرافت محصولات مادام کوکو شوید.

آدرس مرکز خرید کاله:

مرکز خرید کاله، همه روزه از 10 صبح تا 10 شب باز است.

اگر قصد سفر به ترکیه را دارید میتوانید به آژانس راه و رسم سفر مراجعه کنید. آژانس مسافرتی راه و رسم سفر آماده ارائه بهترین خدمات مسافرتی با نازل ترین قیمت برای شما عزیزان می باشد. شما می توانید با انتخاب تور استانبول یک سفر به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.