مرکز خرید مال آف استانبول

Mall Of Shopping Center

در سفر به استانبول با برنامه‌ ریزی دقیق و مناسب و اطلاع از آدرس مراکز خرید و امکانات و خدمات هر یک از آن‌ها، می‌توانید با توجه به محل اقامت خود بهترین مرکز تجاری را برای خرید انتخاب کنید. آژانس راه و رسم سفر در این بخش قصد دارد تا به معرفی یکی از مراکز خرید استانبول به نام مرکز خرید مال آف بپردازد، در ادامه با ما همراه باشید.

مال آف را می توان یکی از بزرگترین مراکز خرید در شهر استانبول به حساب آورد، این مرکز خرید سال 2014 در منطقه باشاکشهیر استانبول در مساحتی نزدیک به 156.000 مترمربع ساخته شد. مرکز خرید مال آف دراای 83 پله برقی می باشد می باشد و مجهز به پارک بازی سرپوشیده می باشد. از دیگر امکاناتی قابل توجه این مجموعه که می توان به اشاره کرد  16 سالن سینما  با گنجایش 3050 نفر می باشد.

گردشگران و مسافران تور استانبول می توانند از رستوران های بین المللی و سنتی که در مال آف وجود دارد یک تجربه جدید داشته باشند و از خوردن غذاهای خوشمزه و لذیذ آن نهایت لذت را ببرند. مرکز خرید مال آف از 150 مغازه و فروشگاه تشکیل شده است که انواع و اقسام برند های بین المللی دنیا و ترکی را ببیند و در صورت نیاز خرید خوبی نیز داشته باشند.

یکی از دینی های مال آف پشت بام آن می باشد که فضای سبز بسیار زیبایی دارد و همچنین کافه های مختلفی نیز در اطراف آن قرار دارد. مرکز خرید مال آف استانبول دارای 4 برج مسکونی با 1092 واحد مسکونی و همچنین یک برج اداری شامل 180 واحد کاری می باشد. بد نیست بدانید که داخل این مجموعه بزرگ یک هتل 300 اتاقه نیز در حال ساخت می باشد که می تواند انتخاب خوبی برای اقامت گردشگران تور ترکیه باشد.

آدرس مرکز خرید مال آف:

مرکز خرید مال آف، همه روزه از 10 صبح تا 10 شب باز است.

Address: Ziya Gökalp, Süleyman Demirel Blv No: 7, 34490 İkitelli OSB / Başakşehir / İstanbul, Turkey

اگر قصد سفر به ترکیه را دارید میتوانید به آژانس راه و رسم سفر مراجعه کنید. آژانس مسافرتی راه و رسم سفر آماده ارائه بهترین خدمات مسافرتی با نازل ترین قیمت برای شما عزیزان می باشد. شما می توانید با انتخاب تور استانبول یک سفر به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.