مرکز خرید سفیر استانبول

Sapphire Shopping Center

در سفر به استانبول با برنامه‌ ریزی دقیق و مناسب و اطلاع از آدرس مراکز خرید و امکانات و خدمات هر یک از آن‌ها، می‌توانید با توجه به محل اقامت خود بهترین مرکز تجاری را برای خرید انتخاب کنید. آژانس راه و رسم سفر در این بخش قصد دارد تا به معرفی یکی از مراکز خرید استانبول به نام مرکز خرید سفیر بپردازد، در ادامه با ما همراه باشید.

مرکز خرید سفیر استانبول یکی از بلندترین ساختمان های استانبول و ترکیه است که معماری این مرکز تجاری کاملا سازگار با محیط زیست است که طراحی آن به صورتی است که می تواند انرژی را ذخیره سازی کند.

مرکز خرید طراحی خاص و ویژه ای دارد به طوری که با در نظر گرفتن باغ های کوچکی در جای جای این ساختمان هوای تازه به محیط و فضای این ساختمان را مطبوع می کند. همچنین شیشه های ساختمان سفیر به گونه ای است که منافذی که دارند هوای بیرون را گرفته و به داخل هدایت می‌کنند و فضای این ساختمان طوری است که در فضای سربسته هوای بیرون را بدون هرگونه صدایی منتقل می شود.

مرکز خرید سفیر استانبول اولین ساختمان اکولوژیکی ترکیه است، که دارای شیشه با دوجداره مجزا است و به طور طبیعی هوای بیرون را از طریق روزنه هایی که در هر ۳ طبقه وجود دارند به داخل هدایت می کند. به برکت وجود این سیستم، ساکنین این ساختمان هرگز تحت تاثیر شرایط  نامناسب جوی و آلودگی شهری در بیرون قرار نخواهند گرفت، علاوه بر آن که حائلی را بین جو بیرون و امکانات داخلی ایجاد می کند. جذب نور خورشید و اشعه ماورا بنفش توسط یک سیستم غشایی منحصر بفرد تامین می شود که به طور اتوماتیک بوسیله یک کامپیوتر و مطابق با فصل، روز و ساعت تنطیم می شود.

این مرکز خرید با ۴۵ طبقه بالاتر از سطح زمین و با ارتفاع سقفی به بلندی ۲۳۸ متر قد برافراشته است. این ساختمان به انضمام  نوک مخروطی اش که قسمتی از طراحی آن بوده و یک آنتن رادیویی، دارای ارتفاع کلی ساختاری ۲۶۱ متر است.

آدرس مرکز خرید سفیر:

مرکز خرید سفیر، همه روزه از 10 صبح تا 10 شب باز است.

Address: Emniyetevleri, Eski Büyükdere Cd. No: 1, 34415 Kâğıthane / ,stanbul, Turkey

اگر قصد سفر به ترکیه را دارید میتوانید به آژانس راه و رسم سفر مراجعه کنید. آژانس مسافرتی راه و رسم سفر آماده ارائه بهترین خدمات مسافرتی با نازل ترین قیمت برای شما عزیزان می باشد. شما می توانید با انتخاب تور استانبول یک سفر به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.