مرکز خرید آستوریا استانبول

Astoria Shopping Center

در سفر به استانبول با برنامه‌ ریزی دقیق و مناسب و اطلاع از آدرس مراکز خرید و امکانات و خدمات هر یک از آن‌ها، می‌توانید با توجه به محل اقامت خود بهترین مرکز تجاری را برای خرید انتخاب کنید. آژانس راه و رسم سفر در این بخش قصد دارد تا به معرفی یکی از مراکز خرید استانبول به نام مرکز خرید آستوریا بپردازد، در ادامه با ما همراه باشید.

مرکز خرید آستوریا در سال 2008 میلادی در منطقه شیشلی شهر استانبول افتتاح شد. در مرکز خرید آستوریا استانبول گلچینی از بهترین برندهای ترکیه ای و بین المللی در بیش از 110 فروشگاه بزرگ گرد هم آمده اند.

مرکز خرید آستوریا دارای پنج طبقه است، پارکینگ برای 1000 وسایل نقلیه، یک منطقه سرگرمی برای کودکان، سالن بدنسازی و مرکز تناسب اندام و دو برج 27 طبقه که 160 اتاق دارد. 
این مرکز خرید در منطقه ای با مساحت 120000 متر مربع با منظره ای جذاب و با دیدی ازتمام افق های استانبول واقع شده است.

پارکینگ مرکز خرید استوریا مساحتی بالغ بر ۸۰۰ متر مربع دارد که با استانداردهای ایالت متحده طراحی و ساخته شده است. این پارکینگ گنجایشی برای ۱۰۰۰ دستگاه خودرو را دارد که در پنج طبقه می باشد.

در این مرکز، همه چیز از رستوران های لوکس و کافی شاپ هایی با بهترین منوهای جهان گرفته تا باشگاه تناسب اندام با آخرین تجهیزات پیشرفته و استخر سرپوشیده و سینمای چند بعدی و سینماهای مختلف وجود دارد.

آدرس مرکز خرید آستوریا:

مرکز خرید آستوریا، همه روزه از 10 صبح تا 10 شب باز است.

Address: Buyukdere Caddesi Astoria Kuleleri No: 127, 34394 Esentepe - Istanbul

اگر قصد سفر به ترکیه را دارید میتوانید به آژانس راه و رسم سفر مراجعه کنید. آژانس مسافرتی راه و رسم سفر آماده ارائه بهترین خدمات مسافرتی با نازل ترین قیمت برای شما عزیزان می باشد. شما می توانید با انتخاب تور استانبول یک سفر به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.