مرکز خرید اکمرکز استانبول

Akmarkaz Shopping Center

در سفر به استانبول با برنامه‌ ریزی دقیق و مناسب و اطلاع از آدرس مراکز خرید و امکانات و خدمات هر یک از آن‌ها، می‌توانید با توجه به محل اقامت خود بهترین مرکز تجاری را برای خرید انتخاب کنید. آژانس راه و رسم سفر در این بخش قصد دارد تا به معرفی یکی از مراکز خرید استانبول به نام مرکز خرید اکمرکز بپردازد، در ادامه با ما همراه باشید.

مرکز خرید المرکز سال 1993 میلادی در منطقه بشیکتاش شهر استانبول احداث شد. این مجموعه در4 طبقه ساخته شده است و از 246 مغازهو فروشگاه تشکیل شده است، همچنین در سال 1996 میلادی توانست عنوان بهترین طراحی و معماری را بدست آورد. در مرکز خرید المرکز می توانید انواع پوشاک آقابان و بانوان، پوشاک کودکان، وسایل الکترونیکی ، وسایل ارتوپدی، آرایشگاه، بانک، صرافی، مغازهای کیف و کفش، عینک و ... را مشاهده کنید.

گردشگران و مسافران تور استانبول در این مجموعه می توانند به فروشگاه های حیوانات خانگی و سوپر مارکت هایی که دارد نیز سری بزنند. یکی از ویژگی های مرکز خرید المرکز استانبول سرویس های حمل و نقل آن است که به صورت رایگان فعالیت می کنند. طبقه لوا این مرکز خرید بازسازی شد که نزدیک به 25 میلیون دلار هزینه شد و به شکل خیلی شیک و جذاب طراحی شد.

برای نوسازی مجدد طبقه اول این مجتمع 25 میلیون دلار هزینه اختصاص داده شد و موجب شده که طرحی بسیار جذاب و فوق العاده نمایش دهد. روشنایی و نمای داخلی و خارجی، با وجود برندهای نفیس و لوکس، چینش رستوران های متنوع بر اساس سلایق مختلف گردشگران از عوامل جذب مهمان به این مرکز خرید است و در هر ماه به صورت تقریبی حدود یک تا یک و نیم میلیون نفر از این مرکز بازدید میکنند.

آکمرکز واقع در مرکز شهر است و در تورهای استانبول به وسیله اتوبوس، مینی بوس و خودروی شخصی به راحتی در دسترس است همچنین با 15 دقیقه پیاده روی از ایستگاه مترو لِونت (Levent) می توانید به آکمرکز برسید.

آدرس مرکز خرید اکمرکز:

مرکز خرید اکمرکز، همه روزه از 10 صبح تا 10 شب باز است.

Address: Nispetiye Caddesi, Ulus, 34337 Etiler, Istanbul

اگر قصد سفر به ترکیه را دارید میتوانید به آژانس راه و رسم سفر مراجعه کنید. آژانس مسافرتی راه و رسم سفر آماده ارائه بهترین خدمات مسافرتی با نازل ترین قیمت برای شما عزیزان می باشد. شما می توانید با انتخاب تور استانبول یک سفر به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.