مرکز خرید پالادیوم استانبول

Palladium Shopping Center

در سفر به استانبول با برنامه‌ ریزی دقیق و مناسب و اطلاع از آدرس مراکز خرید و امکانات و خدمات هر یک از آن‌ها، می‌توانید با توجه به محل اقامت خود بهترین مرکز تجاری را برای خرید انتخاب کنید. آژانس راه و رسم سفر در این بخش قصد دارد تا به معرفی یکی از مراکز خرید استانبول به نام مرکز خرید پالادیوم بپردازد، در ادامه با ما همراه باشید.

مرکز خرید پالادیوم استانبول در واقع ساختمانی به شکل یک گوی شیشه ای می باشد که ظاهری تماشایی و بسیار جذاب دارد. این سازه زیبا و 5 طبقه در سال 2008 بنا شده و در طول 10 سالی که از ساخت آن می گذرد توانسته توجه گردشگران تور استانبول را به خود جلب نماید. مساحت زمینی که این مرکز خرید باشکوه در آن واقع شده 40 هزار متر مربع می باشد. بودجه ای که به ساخت این پاساژ اختصاص دادند در حدود 230 میلیون دلار بود که هم اکنون برای ساخت چنین سازه ای مبالغی چند برابر را باید هزینه کنند. پالادیوم 190 مغازه دارد که از این حیث جزء بزرگترین مراکز خرید استانبول به حساب می آید.

مرکز خرید پالادیوم استانبول امکانات بسیار خوبی را در خود جای داده که از میان آن ها می توان به مواردی همچون: رستوران های متعدد، کافی شاپ، فودکورت، سالن سینما، سالن تئاتر، آرایشگاه و سرویس بهداشتی اشاره کرد. بیش از 20 رستوران متنوع در پالادیوم وجود دارد که هر یک چیدمان و فضایی منحصر به فرد دارند و منوهای گوناگونی را در اختیار افراد قرار می دهند. طبیعتا این تعدد رستوران ها پاسخگوی هر نوع ذائقه و سلیقه ای می باشد که افراد می توانند وعده های غذایی دلچسبی را در آن ها میل نمایند. این رستوران ها در قسمت های مختلف پاساژ قرار دارند؛ برای مثال یکی از رستوران های بزرگ آن در طبقه همکف واقع شده که دارای فضای باز دلفریبی می باشد.

آدرس مرکز خرید پالادیوم:

مرکز خرید پالادیوم، همه روزه از 10 صبح تا 10 شب باز است.

Address: Turkey, Istanbul, Ataşehir Asian Region, Yeni ahra, Barbaros Neighborhood, Hulk Street, NO 8

اگر قصد سفر به ترکیه را دارید میتوانید به آژانس راه و رسم سفر مراجعه کنید. آژانس مسافرتی راه و رسم سفر آماده ارائه بهترین خدمات مسافرتی با نازل ترین قیمت برای شما عزیزان می باشد. شما می توانید با انتخاب تور استانبول یک سفر به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.